Miesiąc w zdjęciach - sierpień 2016


Wiem, że lubicie zdjęciowe posty, ja też je uwielbiam, więc jak co miesiąc zapraszam Was dzisiaj na wpis z tej kategorii. Niestety poza zdjeciami publikowanymi w social mediach nie mam Wam tym razem zbyt wiele do pokazania, bo mimo kilku krótkich wyjazdów, nie robiłam za bardzo zdjęć. Ale mam nadzieję, że mimo wszystko zdecydujecie się przejrzeć to zestawienie ;)


1. Krzywy domek w Sopocie | 2. Lipiec w zdjęciach | 3. Krem pod oczy Nuxe | 4. Ombre nails | 5. Perfumy przywiezione z SeeBloggers | 6. Post o minerałach Annabelle Minerals

7. Sopockie molo | 8 i10. Manicure z folią transferową | 9. Ukochana Camilla Lackberg | 11. Delatils | 12. Włosy nie chcą się mnie słuchać

13. Dzień bez kawy dniem straconym! | 14. Post o peelingu skóry głowy | 15 i 16. Korektory Catrice | 17. Olejek Vita Liberata | 18. Piękny prezent od Elia.pl

19. Przesyłka od MyAsia | 20. Szczoteczka soniczna Beauty Line | 21. Rozjaśniające serum Holika Holika | 22. Nowy żel do mycia buzi | 23. Piękny zestaw do manicure hybrydowego od Indigo | 24. Post o tym, jak robić bardziej przemyślane zakupy

25. Jesień idzie, więc Si zaraz pójdzie w ruch | 26. Lakiery Indigo | 27. Maxi made me buy it! | 28. Post o kremie Nuxe | 29. Kosmetyki dear, klairs | 30. Nude idealny?

31. Jeden z ulubieńców sierpnia | 32. Shine bright like a diomond! | 33. Ulubieńcy sierpnia
 
 
 

Jak mówiłam, w tym miesiącu nie mam Wam do pokazania "zwykłych" zdjęć, bo prawie ich nie robiłam ;( Ale mimo wszystko mam nadzieję, że miło się Wam oglądało ten głównie instagramowy mix sierpnia ;)
ZapiszZapiszZapiszZapisz
ZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapiszZapisz

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.