Manicure time: Śpiąca Królewna



Lato to okres, gdy zdecydowanie częściej sięgamy po soczyste kolory wybierając lakier do paznokci. Taka jest właśnie Śpiąca Królewna od Semilac - soczysta, moze nawet lekko rażąca. Coś pomiędzy różem a brzoskwinią. Kolor ciężki do sprecyzowania, jeszcze cięższy do sfotografowania. Mimo wszystko zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć tej ślicznotki, może Wam też wpadnie w oko. W końcu lato tuż tuż!



Jak już mówiłam, kolor jest dość trudny do określenia. Jest to lakier kremowy, nie ma w sobie żadnych drobinek czy chimmerów. Do pełnego krycia potrzebne mi były 3 warstwy i trzeba go nakładać gość dokładnie, inaczej przebijać będą niedociągnięcia z poprzednich warstw. Miałam niestety trochę problemów z jego aplikacją, bardzo spływał mi na skórki i nie mogłam pomalować przy nich równo paznokci, co z pewnością widać na zdjeciach. Mimo to sam kolor jest tak piękny, że jestem w stanie trochę się z nim pomęczyć dla takiego efektu ;)




Znacie Sleeping Beauty? Jakie są Wasze paznokciowe typy na lato?

43 komentarze:

  1. Ostatnio przepadam za takimi odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny, subtelny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sleeping Beauty to bardzo ładny i delikatny kolor! Nie widać żadnych niedociągnięć, ani zalanych skórek, jest idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę co nieco niestety ;D a kolor jest piękny, idealny na lato ;)

      Usuń
  4. bardzo ładny, delikatny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kolor. Czekam tylko, aż złapię troszkę słońca, bo wygląda cudownie na opalonych dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor, piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor faktycznie przepiękny <3 Szkoda, że spływa, ale ja się chyba też pomęczę, bo dla takiego efektu warto :D
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widać żadnych niedoskonałości, ale nie wiem czy sama chciałabym się tyle męczyć, chociaż kolor ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo niestety to widzę, ale głównie z bliska... z daleka widać tylko śliczny kolor ;)

      Usuń
  9. Kocham ten kolor!
    Jest taki subtelny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny czaję się na niego ale o dziwo wiecznie brak:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki kolorek ładny.:)
    Coś dla mnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny kolor! Własnie róże goszczą najczęściej u mnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest dość nieoczywisty, takie połączenie różu z brzoskwinką ;)

      Usuń
  13. mam go właśnie na paznokciach, zauroczył mnie od pierwszego odkręcenia buteleczki. Niestety miałam podobny problem jak Ty w uchwyceniu aparatem jego piękna. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten kolor jest boski i nie dziwię się, że tak wiele osob go uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odrobinę bardziej przygaszony, trochę w beż i byłby dla mnie idealny. ;)
    Ps: nie wiem czy jesteś tego świadoma, ale czcionka z tytułów Twoich postów nie zawiera polskich znaków, przez co ą, ę, ś, ź i inne z resztą wyrazu prezentują się dość nieestetycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Biscuit?
      Tak wiem, niedawno to zauważyłam otwierając bloga na innym komputerze. Na moim wszystko wyświetla się dobrze, ale będę musiała w końcu to zmienić.

      Usuń
  16. też mam go właśnie na paznokciach w połączeniu z takim ładnym zielonym semilaciem i u mnie nic nie spływało, może nabieraj torchę mniej lakieru na pędzelek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze nakładam cienkie warstwy, więc to nie to… z innymi kolorami nie mam tego problemu ;(

      Usuń
  17. Mam go i uwielbiam <3 Jeden z piękniejszych kolorów Semilac :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.