Miesiąc w zdjęciach - lipiec 2016


Mamy już sierpień (tak, naprawdę jest już S I E R P I E Ń, nie pytajcie jak to się stało), więc najwyższa pora na zdjeciowe podsumowanie lipca! Wiem, że lubicie te posty, więc nie mogłoby go zabraknąć ;) A tym razem znowu mam Wam trochę do pokazania, więc już nie przedłużam i zapraszam do oglądania. 

1. Warszawski Stary Rynek | 2. Pierwsze Zaxy | 3. Post o tym, co robiłam w wolnym czasie | 4. Nowy zapach z BBW | 5. Wisienki <3 | 6. Cudowny olejek Nuxe

7. Warszawska Syrenka | 8 i 12. Kremy BB ze Skin79 | 9 i 11. Szczoteczka soniczna do twarzy z Biedronki | 10. Nowa marka - Beauty Oil

13. Olejek Vita Liberata | 14. Słodka mgiełka BBW Pink Chiffon | 15. Aktualnie czytana książka - Szczęśliwa skóra | 16. Letnia wishlista | 17. Lakiery hybrydowa idealne zwłaszcza na wakacje | 18. Mały recykling ;)

19. Urocza miseczka z Biedronki | 20. Bez kawy dzień stracony! | 21. Ulubiony samoopalacz w piance Vita Liberata | 22. Mały grzech - kolejne Zaxy | 23. Nowości w kosmetyczce | 24. Recenzja książki Szczęśliwa skóra

25. Kocham lato za arbuzy! | 26. Ulubione pomadki w odcieniach nude | 27. Małe zmiany na blogu | 28. Prezent od marki Palmers | 29. Przygotowania do See Bloggers | 30. Recenzja świetnej maseczki enzymatycznej Ava labolatorium

31. See Bloggers | 32. Włosowy duet L'Biotica Professional | 33 i 36. Wakacyjny wypad - Hel | 34. Relaks w Sopocie | 35. Bilans kosmetyczny lipca

Jak już można było zauważyć na instagramowych zdjęciach, udało mi się spędzić kilka dni nad morzem. Zaczęłam w Gdyni na See Bloggers, a potem stacjonowałam chwilę w Gdańsku. Udało mi się jednak zahaczyć również o Hel i Sopot, tak więc zdjęcia lipce będą zdominowane przez nadmorskie widoki. Jeśli nie macie nic przeciwko, to zapraszam dalej ;)


Mam nadzieję, że Wam lipiec minął równie dobrze jak mi ;) Dajcie znać, co u Was! ;)

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.