Olejek do demakijażu Resibo



Marka Resibo weszła na rynek polski z przytupem - nagle zrobiło się o nich głośno i chyba każda blogerka miała ochotę coś przetestować. Produkty naturalne, ze świetnymi składami, w pięknych opakowaniach a do tego polskie - czy może być lepiej? Wiedziałam, że wcześniej czy później na coś się skuszę i stało się, mój wybór padł na olejek do demakijażu, który już wtedy zbierał same dobre opinie. Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził? Zapraszam na recenzję! ; )


OD PRODUCENTA

Olejek doskonale oczyszcza skórę twarzy. Dlaczego? Ponieważ oleje najlepiej rozpuszczają inne oleje, czyli sebum, a także produkty do makijażu i zanieczyszczenia. Natomiast specjalne włókno ściereczki dokładnie je pochłania i usuwa.Jak to się dzieje, że olejek dobrze współgra zarówno ze skórą suchą, jak i tłustą? Skóra twarzy posiada naturalną warstwę hydrolipidową, dzięki której jest zabezpieczona przed negatywnymi czynnikami zewnętrznymi. Oczyszczając skórę każdego dnia naruszamy warstwę ochronną – cera sucha jest jeszcze bardziej odwodniona, natomiast tłusta broni się produkując jeszcze więcej sebum.Jak działa olejek? Olejek odżywia skórę suchą, nawadnia i dostarcza jej brakujących składników odżywczych. Twarz staje się gładka, miękka, zmarszczki i zaczerwienienia są mniej widoczne, a uczucie ściągnięcia zlikwidowane. Przy cerze tłustej olejek reguluje pracę gruczołów łojowych, dobrze ją oczyszcza oraz działa antybakteryjnie.Największą różnicę zobaczysz rano – przy regularnym stosowaniu twarz staje się wypoczęta, świeża i naturalnie promienna. Olejek do demakijażu - Resibo kosmetyki organiczne - naturalne zdrowe kosmetyki.
Skład: Linum Usitatissimum Seed Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Tocopherol, Leptospermum Scoparium Branch/Leaf Oil, Parfum, Limonene




MOJA OPINIA

Olejek ma pojemność 150ml i jest zamknięty w bardzo higienicznej butelce z pompką, którą można zablokować i nic się nie wylewa. Jedna pompka wystarczy aby dokładnie usunąć z twarzy makijaż, co przekłada się na ogromną wydajność olejku - ja swój mam już od ponad 4 miesięcy i używając go kilka razy w tygodniu zużyłam dopiero niecałą połowę opakowania! Dodatkowo w zestawie znajdziemy ściereczkę z mikrofibry, która bardzo ułatwia zmywanie olejku. A wszystko dostajemy zamknięte w tekturowej tubie, która nawiązuje wyglądem do naturalnej idei firmy. Ale przejdźmy do najważniejszego, czyli działania! 



Olejek bardzo dobrze radzi sobie z pozbyciem się makijażu - w moim przypadku twarzy jak i resztek makijażu oczu (wcześniej zmywam je płynem micelarnym, bo nie lubię rozmazywać sobie tuszu na twarzy ;)). Nie ma potrzeby mocnego tarcia, wystarczy lekki masaż i wszystko ładnie się rozpuszcza. Następnie zmywamy olejek przy użyciu załączonej ściereczki i ciepłej wody (ja często dokładam również mydło Aleppo 40%). Można to zrobić bardzo delikatnie, tylko dotykając twarzy ściereczką, lub mocniej ją dociskać i otrzymać efekt podobny do peelingu. Skóra po takim zabiegu jest dobrze oczyszczona, bardzo wygładzona i miękka, ale jednocześnie zupełnie nie podrażniona. Co równie ważne, w przypadku mojej problematycznej cery, absolutnie mnie nie zapycha i nie wpływa na nią pod tym względem w żaden sposób negatywnie. Czytałam wręcz o polepszeniu się stanu cery problematycznej po włączeniu tego olejku do pielęgnacji, ale ja tego nie zauważyłam.

Czy można ten produkt zastąpić innym olejkiem?
Zdecydowanie tak, własna mieszanka czy nawet czysty olej dobrany do rodzaju naszej cery zapewne sprawdzi się tak samo dobrze, ale jeśli nie lubicie bawić się w mieszanie kosmetyków lub nie macie pewności czy dobrze dobierzecie oleje oraz ich proporcje, to warto pokusić się na taki właśnie gotowy kosmetyk. Cena może nie jest najniższa (49zł), jednak przekładając ją na wydajność produktu, moim zdaniem jest jak najbardziej korzystna.


No i na koniec kolejny, dla mnie jako estetki i wzrokowca wcale nie najmniej ważny, plus - szata graficzna! Oczywiście nie ma to żadnego wpływu na działanie oraz moją ocenę olejku, ale powiedzcie same - czy nie przyjemniej się używa kosmetyku, który tak pięknie wygląda na półce w łazience? ; )


Znacie kosmetyki Resibo? A może macie ochotę dopiero coś przetestować?

32 komentarze:

  1. Nie znam, ale ochotę na wypróbowanie mam wielką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz szukała nowego produktu do demakijażu to polecam! ;)

      Usuń
  2. Ja jeszcze tych kosmetyków nie uzywałam, ale chętnie bym je znalazła w swojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji na pewno pięknie by się tam prezentowały ;D

      Usuń
  3. znam tą firmę, ale nie miałam jeszcze tego kosmetyku. Jego design bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o nim same dobre opinie więc muszę się na ten olejek skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, chyba jeszcze nie trafiłam na niepochlebną recenzję ;)

      Usuń
  5. Nie znam jeszcze kosmetyków resibio, ale ten olejek do demakijażu czeka gdzieś w zapasach do zużycia. Mam nadzieję, że też się u mnie sprawdzi, chociaż nigdy nie oczyszczałam swojej twarzy olejami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oleje w pielęgnacji uwielbiam pod każdą postacią! ;D Mam nadzieję, że też będziesz z niego zadowolona ;)

      Usuń
  6. no to widzę, ze jesteś taka sam zadowolona jak ja :D generalnie lubię ta markę mam również krem odżywczy, bardzo fajny i bogaty :) i teraz zamówiłam krem pod ślepia zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam próbkę kremu pod oczy i kusi mnie bardzo żeby kupić, ale chyba wstrzymam się do wiosny ;)

      Usuń
  7. Ilekroć widzę te kosmetyki to zachwyca mnie wygląd opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  8. ich produkty są świetne, jednak bardzo nie lubię ich kremów; miałam próbki i dziwnie się zachowywały na mojej skórze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zużyłam próbkę jednego i moja cera też niespecjalnie się z nim dogadała, ale jestem ciekawa jak sprawdzi się ten drugi ;)

      Usuń
  9. Zapisałam sobie by w 2016 r. poznać ofertę Resibio, Organique (już po części znam i lubię), Be Organic, Pat&Rub i Sylveco :) Samo naturalne, polskie dobro;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza Be Organic z każdą z tych marek jakąś styczność już miałam i były to bardzo miłe znajomości, więc mam nadzieję, że Tobie też przypadną do gustu! ; )

      Usuń
  10. Z Resibo niestety nie miałam okazji jeszcze nic testować ale mam nadzieję to niedługo zmienić. Na mojej liście numerem jeden jest krem pod oczy i krem odżywczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy również chętnie bym przygarnęła ; )

      Usuń
  11. Kolejny raz czytam dobrą opinię na temat tego produktu. Muszę go mieć :)
    Przypominam o konkursie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam chęć kupić ich krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam jeszcze niczego tej marki, ale asortyment mają bardzo zachęcający. Kusi mnie przede wszystkim krem pod oczy, zbiera świetne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam jego próbkę i też byłam bardzo zadowolona, w dodatku była bardzo wydajna więc też zastanawiam się cały czas na zakupem ; )

      Usuń
  14. Właśnie w tym tygodniu olejek został dostarczony wprost do moich drzwi :) będą testy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś była z niego równie zadowolona jak ja! ; )

      Usuń
  15. Ostatnio zaczęłam walczyć z moim wstrętem do olejków, bo mam na oku dwa produkty - ten olejek z Resibo i Vichy. Nie powiem że jakoś miło używa mi się oleju kokosowego, ale walczę - bo tak zachwalacie m.in. ten olejek z Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;D Moim zdaniem nie ma sensu używać na siłę, jeśli taka forma Ci nie odpowiada. Mamy teraz taki wybór kosmetyków do demakijażu, że na pewno znajdziesz coś, co będzie skuteczne, ale też przyjemne w używaniu ; )

      Usuń
  16. po tym wpisie koniecznie muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.