Lakiery na jesień


Dzisiaj krótko i na temat, jesienne! Rok temu pokazywałam Wam już moje propozycje lakierów na sezon jesienno-zimowy (klik), jednak od tego czasu moja kolekcja uległa zmianom. Pojawiło się trochę nowości, sporo sztuk zmieniło miejsce zamieszkania. Zapraszam Was więc na obejrzenie moich aktualnych typów na jesień!

Jesień to dla mnie pod względem paznokci czas głównie fioletów, granatów i grafitów. Generalnie kolory ciemne i głębokie, pastele idą raczej w odstawkę. Przeglądając moje zbiory tak prezentują się moje jesienne kolory:


Essie Angora cardi / Golden Rose Rich color 28 / OPI Honk if you love opi

Pierwszy kolor to odpowiednik bardzo modnego w zeszłym roku koloru marsala (nadal jest on w modzie? nie nadążam za trendami..). Kolejny kolor to świetny zastępca, tańsza wersja lakieru Essie Bahama mama - był już o tym osobny wpis. Ostatni to piękny, głęboki fiolet, który również już się na blogu pojawił.


Essie Aruba blue / Eveline miniMAX 841 / Rimmel Salon PRO 711 punk rock

Granat Essie to bardzo nietypowy kolor. Zawiera w sobie mnóstwo mikroskopijnych drobinek i pięknie odbija światło, zobaczcie sami! Wersja Eveline również ma w sobie drobinki i opalizuje na fioletowo, ale tylko w buteleczce. Na paznokciach wychodzi na zwykły, kremowy kolor, co mi osobiście bardzo odpowiada. Punk rock od Rimmel to kolejny bardzo ciekawy kolor. Raz jest grafitowy, raz granatowo fioletowy.


Essie Beyond cosy

I na koniec wisienka na torcie, jeden z moich ulubionych lakierów. Przepięknie wygląda jako dodatek, ja zawsze nakładam go na 1 lub 2 paznokcie. Jest to wersja amerykańska, więc pędzelek jest wąski, ale nie przeszkadza mi to za bardzo. Aktualnie w szafach Wibo jest coś bardzo podobnego i sama zastanawiam się nad zakupem, bo Essie już sięga dna. Pokazywałam Wam go np tutaj.


A po jakie kolory Wy sięgacie jesienią najchętniej? 



37 komentarzy:

  1. Ja bym dorzuciła jeszcze Essie Island Hopping, Chinchilly, Merino cool,Little brown dress i Lady Godiva :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, nie znam żadnego z nich! Pooglądam sobie ; )

      Usuń
  2. z pierwszego zdjęcia wszystkie bym przygarnęła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ostatnio pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Punk Rock a raczej uwielbiałam, bo niedawno wrzuciłam go do denkowej torby:( Co ciekawe, nie miałam go aż tak długo a zgęstniał mi przed utratą daty ważności:( Dawna miętka z tej serii była ok i nie zgęstniała, więc nie wiem, od czego to zależy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój na razie jeszcze dobrze się trzyma.. może po prostu trafiłaś na jakiś felerny egzemplarz?

      Usuń
  5. Piękny jest ten kolor Essie Angora Cardi:) Mi z jesiennych kolorów zostały tylko Essie Wicked i Chocolate cookies... Chyba przydałoby się powiększyć tę kolekcję:) Mam jeszcze czerwień ale ją wole w okresie świątecznym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i Beyond Cosy też jest śliczny:)

      Usuń
    2. Wicked bardzo mi się podoba, miże się skuszę na niego na jakiejś promocji ;) czerwień też lubię w święta, do tego złoto i jest idealny manicure na Wigilię ;D

      Usuń
  6. Jesienią - wszelkie odcienie fuksji, bordo, czerwieni, szarość - u mnie zdecydowanie królują na paznokciach :D,
    lecz jeśli tylko mam ochotę, nastrój, również sięgam po inne trochę mniej jesienne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oczywiście sięgam czasem po inne kolory, ale te najbardziej kojarzą mi się z jesienią ; )

      Usuń
  7. Beyond cosy - rewelacja:)
    Ja nie dobieram kolorów wedle pory roku, chociaż u mnie i tak króluje półtransparentna biel. Kilka razy w roku pojawia się jedynie czerwień, czyli w tej kwestii nie jestem kreatywna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczne paznokcie zawsze wyglądają na schludne i zadbane, a czerwień to klasyka i zawsze dobry wybór, więc nie ma co się silić na "kreatywność" jeśli nie jest to potrzebne! ; )

      Usuń
  8. Ostatni lakier od Essie to coś co lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na jesień uwielbiam złoto, brązy, czerwienie i to co Ty-burgundy i granaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W bordach/różach/czerwieniach ja czuję się najlepiej, więc pierwsze trzy przypadły mi najbardziej do gustu :) Aktualnie szukam również ładnego brokatowego jak ten Essiak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam zobaczyć te z Wibo, złotko wydaje się być identyczne ;) poza tym jest jeszcze srebro i chyba czerwień ;)

      Usuń
  11. Te bordowe odcienie są idealne dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marsala do końca roku, w przyszłym podobno super ma być biel :D
    Piękny jest ten Essiak! :) A Punk Rock kocham nad życie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Angora cardi i beyond cozy chętnie widziałabym w swoim lakierowym pudełku :) Jesień to moja ulubiona pora roku, również na paznokciach. Od zeszłego roku niewiele się u mnie zmieniło, ale kusi mnie bardzo jesienna kostka Essie, więc kto wie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako samą porę roku to zdecydowanie wolę lato, ale jesień wygrywa kolorami! ;)

      Usuń
  14. W zeszłym roku robiłam podobny post ;) I też znalazł się w nim lakier z Golden Rose (odpowiednik Bahama Mama z Essie). Punk Rock bardzo mi się podoba już od dawna, ale nigdy nie mogę go znaleźć w drogerii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Punk Rock ma już jakieś 2 lata ;D Swego czasu był to dość popularny lakier, ale myślałam że już to przeszło i nie ma trudności z jego dostaniem ;o ; )

      Usuń
  15. Essie Angora card wygląda super! Muszę mu się bliżej przyjrzeć, bo to rzeczywiście mógłby być idealny kolor na jesień. Ja mam teraz fazę na nudziaki i szarości, chociaż na pewno nie odstawię niebieskości, mięt i różów ;) No i złoto oraz srebro są obowiązkowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, wygooglowałam i jednak stwierdzam, że bardziej do mnie trafia podpowiadany przez wyszukiwarkę Essie Island hopping ;) No i zapomniałam dodać, że posiadam Punk Rock z Rimmel i jestem nim zachwycona <3

      Usuń
    2. Złoto i srebro to dla mnie idealne dodatki, na jeden lub góra dwa paznokcie. I każdy manicure staje się wtedy ciekawszy! ;D

      Usuń
    3. A o Island hopping nie słyszałam, obejrzę sobie zdjęcia ; )

      Usuń
  16. Świetne kolory :) Właśnie takie lubię jesienią :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.