Blogowa wyprzedaż kosmetyczna #2


Jak już Wam pisałam ostatnio minimalizuję ilość rzeczy, które mnie otaczają, w tym również kosmetyki. Dlatego też dzisiaj drugi post wyprzedażowy z kolorówką. Najlepiej czuję się w delikatnych makijażach, więc część kosmetyków na dłuższą metą okazała się u mnie zbędna i szkoda, żeby leżały i się kurzyły. Zapraszam więc dalej, może akurat coś Wam wpadnie w oko ; )



1. Paletka Sleek Oh so special 8zł
Uszkodzone opakowanie (cienie i lusterko osobno), ale zamyka się i nie ma obaw, że się sama otworzy. 2 cienie zużyte, reszta użyta po kilka razy.
2. Rozświetlacz Essence Wild craft (seria limitowana) 5zł
3. Róż Catrice 030 Love&Peach 6zł
4. Korektor minaralny Anabelle minerals Light 1g


5. Maybelline Color Tattoo 45 infinite white 7zł
6. Cienie Essence 3D 3zł
Lekko uszkodzone opakowanie
7. Tint Kremowy róż do policzków BeBeauty 02 4zł


8. Gosh 152 Mandarina (użyta 2 razy) 12zł
9. Maybelline Color whisper 430 coral ambition 8zł
10. Celia care 5 7zł


11. Błyszczyk Maybelline color sensational 460 electric orange 8zł
12. Konturówka Catrice 090 Reach the peach 5zł
13. L'Biotica serum do rzęs 4zł


15. Lakiery Life: 20, 35, 03 2zł/szt


16. Lakiery: Essence 178 hello spring, Astor 101 pure lilac, Eveline 685, KOBO 21 Barcelona, Golden rose Sweet color 53 3zł/szt


17. Topy: Life 43, Essence 101 jewels in the pool, Essence 21 get the party started, Maybeline 337 5zł/szt


Jeśli coś Wam wpadnie w oko to piszcie w komentarzach lub na maila: minimalniee@gmail.com ; )


9 komentarzy:

  1. Ciekawe rzeczy, ale sama mam ich za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tu kilka perełek, ale sama mam już za dużo kosmetyków, a już mam milion kolejnych na chciejliście i nie mogę się niestety skusić :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia ze sprzedażą! :*
    Może wystaw rzeczy np. na vinted? Tam jest zawsze więcej zainteresowanych ;). Ja tak sprzedałam sporo nieużywanych już przeze mnie kosmetyków. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo o tym nie pomyślałam.. dzięki! ;* Na pewno tam zajrzę w wolnej chwili ; )

      Usuń
  4. Świetne rzeczy ale sama mam aż nadto :) chyba też pomyślę o takiej blogowej wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.