Moje lakierowe typy na jesień i zimę


Pozostając nadal w klimacie zbliżającego się sezonu jesienno-zimowego mam dla Was moje typy lakierów do paznokci na ten okres. Nie są to najmodniejsze w tym roku kolory, ale moje własne preferencje ; ) Jeśli jesteście ciekawe co już niedługo będzie gościło na moich paznokciach to zapraszam dalej.

Lakiery podzieliłam na cztery grupy kolorystyczne. W każdej pokażę Wam przykładowe 3 lakiery, które akurat ja posiadam. Ale głównie chodzi mi o zbliżone kolory, niż konkretne marki. Ale jeśli szukacie jakiegoś koloru to może przydadzą się Wam konkretne nazwy. Niestety nie posiadam tych plastikowych wzorników, więc posłużyły mi moje własne paznokcie ;D Przy każdym lakierze podana będzie ilość warstw, jakie miałam nałożone do zdjęcia.

Nie będę się rozpisywać, zapraszam do konkretów.


BEŻE I ZŁOTA

Dobre i bezpieczne na każdą okazję - do pracy czy szkoły i przez cały rok, ale ja lubię je szczególnie jesienią. Pasują do każdego ubrania, a dłonie wyglądają bardzo schludnie, nie rzucając się specjalnie w oczy.
(1) Essence Nude glam 04 iced latte - 2 warstwy
(2) Life Nail lacquer 35 - 2 warstwy
(3) Essie Beyond cosy - 2 warstwy

CZERWIENIE I RÓŻE

Podstawa. Chyba każda kobieta ma w swoich zbiorach jakąś czerwień. Zawsze modny i seksowny kolor. Mi szczególnie kojarzy się ze świętami, choć bardziej ta ciemniejsza. Jaśniejszą (np Essie Too too hot) zostawiam sobie na lato ; )
(1) Wibo WOW sand effect nr 4 - 1 warstwa
(2) Eveline miniMAX 371 - 1 warstwa
(3) Yves Rocher Elegancki róż - 1 warstwa

ŚLIWKI I FIOLETY 
Moja ulubiona grupa. Uwielbiam fiolety, dla mnie wygrywają nawet z czerwienią pod względem elegancji ; ) Używam cały rok, ale zimą szczególnie często. Moim faworytem jest Essie. Gdybym musiała zostać z jednym lakierem, to zapewne byłby to Bahama mama ; ) Niestety już mi się kończy, muszę zaopatrzyć się w kolejny albo w coś podobnego.
(1) OPI Honk if you love OPI - 2 warstwy
(2) Essie Bahama mama  - 2 warstwy
(3) Yves Rocher 41 Perme - 2 warstwy

GRANATY

Te chyba najbardziej kojarzą mi się ze zbliżającym okresem. W przeciwieństwie do poprzednich grup po te sięgam prawie wyłącznie w zimne miesiące.
(1) Essence  effect nail polish 101 jewels in the pool - 1 warstwa (pod spodem 2 warsty czarnego lakieru)
(2) Rimmel Salon PRO 711 Punk rock - 2 warstwy
(3) Eveline miniMAX 841 - 2 warstwy


A jakie odcienie Wy lubicie u siebie w tych zimnych miesiącach roku? Macie jakichś ulubieńców? ; )


6 komentarzy:

  1. I ja szykuję taki post i już mam swoje typy ;). Przede wszystkim lubię na jesień wszelkiego rodzaju śliwki, fiolety, burgundy i brązy. Aa i jeszcze złoto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! a ja nie mam żadnego brązowego lakieru ;p

      Usuń
    2. ;) Pokazywałam kiedyś na blogu (w styczniu) lakier z Rimmela, który niby jest brązowy ale wpada w szarości. Bardziej taki odcień taupe. Lubię też takie lakiery na jesień ;).

      Usuń
    3. Jak znajdę go w sklepie to pooglądam ; )

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.