Manicure time: głęboki fiolet


Fiolet to jeden z moich ulubionych kolorów na paznokciach, choć nie każdy odcień mi odpowiada. Zdecydowanie wolę te ciemne i głębokie. Są eleganckie i pasują do większości stylizacji, dla mnie to odpowiednik klasycznej czerwieni czy czerni. Honk if you love opi od OPI to przykład idealnego dla mnie fioletu, który w zależności od pory dnia wygląda trochę inaczej. W słońcu jest dość ciepłym fioletem, w ciągu dnia głębokim i ciemnym bakłażanem, a wieczorem wygląda jak czerń z domieszką fioletu. Jeśli macie ochotę trochę go pooglądać, to zapraszam dalej. Ostrzegam, że zdjęć jest dużo, bo starałam się pokazać Wam jego różne oblicza ; )




Lakier dobrze się nakłada, nie smuży, nie bąbelkuje, nie rozlewa się na boki czy skórki. Pełne krycie dają dwie warstwy. Z top coatem trzyma się 4-5 dni, ścierając się jedynie na końcówkach. Ma długi, prosty, średnio szeroki pędzelek. Osobiście wolałabym szerszy i zaokrąglony ; ) Poza tym nie mam mu nic do zarzucenia. Oczywiście poza ceną, ale ja kupiłam go na wyprzedaży ; )









Lubicie lakiery OPI? Jakie macie o nich zdanie? 


31 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie ciemne kolory na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam tych lakierów, ale muszę kiedyś spróbować. Ten Twój ma piekny kolor. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor piękny, choć pewnie wybrałabym go w okresie jesiennym :)
    bardzo chciałabym przetestować OPI, ale jeszcze nie trafiłam na żadną ciekawą promocję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jestem z tych, co lubią ciemne kolory cały rok ;) ja w zeszłym roku kupiłam go w Sephorze za 15 albo 20zł, więc może warto tam co jakiś czas sprawdzać ;)

      Usuń
  4. Ładna płytka i perfekcyjnie pomalowana :) Tylko pozazdrościć ja mam odwieczny problem z ciemnymi kolorami - zawsze jestem nimi umorusana dookoła paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na zdjęciach lepiej to wygląda, ale perfekcyjnie nie jest ;D ja też często gdzieś wyjadę, dlatego zawsze wyrównuję po pomalowaniu ;)

      Usuń
  5. Nie przepadam za ciemnymi kolorami, ale ten urzeka :)
    Zasługa też pewnie Twoich paznokci - ładna płytka i kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;* ja jestem akurat z tych lubiących zarówno jasne jak i ciemne kolory na paznokciach ;)

      Usuń
  6. brakuje mi takiego koloru w zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie da się coś takiego znaleźć również w innych firmach ;)

      Usuń
  7. Takie ciemne lakiery uwielbiam. Tymbardziej, że w dobrym świetle zaraz wyglądają inaczej. Ja z OPI mam 2 lakiery piaskowe i jeden z nich kocham Alcatraz Rocks kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień! Ja zdecydowanie jestem za takimi głębinami :D podobnie jak z moim granatem na stopach, który widziałaś na moim Insta. W każdym świetle mieni sie inaczej. Fiolety tez lubie, piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor ! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten fiolet, bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne paznokcie! Zdradź jak dbasz o skórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Na blogu (w zakładce DIY) znajdziesz przepis na balsam do skórek, którego używam, ale muszę przyznać, że nie jestem z nich szczególnie zadowolona.. muszę się do nich bardziej przyłożyć, a jak uda mi się osiągnąć cel, to na pewno powstanie o tym osobny post, bo sama nadal szukam na nie odpowiedniego sposobu ; )

      Usuń
    2. Dzięki :* będę czekać na post :)

      Usuń
  12. Świetny jest ten kolor :)jeszcze takiego nie mam t siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor, na jesień idealny ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.