Manicure time: efekt syrenki od NeoNail



Pięknych, mieniących się pyłków, nazywanych syrenkami, nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Te małe śliczności w prosty sposób mogą urozmaicić każdy manicure a wybór kolorów i efektów jakie dają, jest aktualnie bardzo duży. Nie trzeba mieć super zdolności manualnych, aby w prosty sposób uzyskać ciekawy efekt na paznokciach. Ale co, jeśli ktoś nie lubi się bawić w posypywanie i wolałby coś wygodniejszego? Dla takich osób też się coś znajdzie! Jeśli jesteście ciekawe co to takiego, to zapraszam na post z dwoma rodzajami syrenek od NeoNail.


Pierwsza syrenka to standardowy pyłek, moja akturat mieni się na zielonkawo. To, co w syrenkach podoba mi się najbardziej to to, że na każdym kolorze lakieru mogą wyglądać trochę inaczej. Tego typu syrenkę nakładamy na nałożony już kolor - posypujemy paznokcieć produktem i wcieramy palcem tak, aby pokrył dokładnie całą płytkę. Następnie strzepujemy nadmiar pyłku i nakładamy Top Coat. Ważny, aby nie przemywać czasem lakieru cleanerem przed nałożeniem syrenki. Lepka warstwa dyspersyjna pozwoli na przylepienie się produktu, a gdy ją zmyjemy, syrenka nie będzie się miała do czego przykleić.


Jak już wspomniałam, marka NeoNail ma w swojej ofercie też opcję dla tych z Was, które nie lubią sypkich produktów. Bardzo podobny efekt możemy więc znaleźć w formie lakieru - Aurora Glow. Efekt jaki daje jest podobny, ale delikatniejszy. Jeśli więc nie lubicie zbyt dużego błysku, to wersja lakierowa będzie dla Was lepszym rozwiązaniem. Niżej możecie zobaczyć jak Aurora Glow wygląda na ciemniejszych lakierach (Burgundy Wine i Stylish Brown marki Semilac).


Ja aktualnie postawiłam na wersję "na bogato" i nałożyłam na piękny róż Biscuid z Semilac obie syrenki na raz. Najpierw sypką, potem tą w formie lakieru. Efekty możecie zobaczyć na zdjęciach, choć niestety bardzo ciężko jest to złapać aparatem. Efekt, jaki daje na tym lakierze sama Aurora Glow możecie zobaczyć w tym poście. Przypominam też o wpisie, w którym pokazywałam Wam wszystkie kolory lakierów hybrydowych, które posiadam.

Post o mojej kolekcji lakierów hybrydowych




Lubicie efekt syrenki? Jakie są Waszymi ulubionymi? 

42 komentarze:

  1. Oba efekty bardzo mi się podobają jednak efekt sypkiej syrenki zdecydowanie bardziej wolę ze względu na efekt - pięknie się mieni ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, a ten mieniący się miedziany na próbniku to jaki? Jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam efekt syrenki, często gości na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się te różne efekty od syrenki aż po efekt szkła :) cudownie wygląda to na jasnym lakierze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Folie dające efekt szkła faktycznie też bardzoe ciekawie wyglądają, na czarnym też się super prezentują ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam syrenke, odcień lakieru jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i z postem trafiłaś w dziesiątke! Akurat jakiś czas temu dostałam takie pyłki od Indigo i planowałam je sobie zrobić, ale nie mialam pojęcia jak sie za to zabrac :D dziekuje! Przepiękny manicure, jak zwykle zreszta zachwycam sie Twoimi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wyczucie! ;D Cieszę się, że mogłam pomóc ; )

      Usuń
  7. Piękny efekt, uwielbiam syrenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten efekt, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ piękny i delikatny efekt udało Ci się uzyskać :) chętnie rozejrzę się za takimi lakierami. Jest to idealna opcja na odświeżenie manicure i ożywienie 'zwykłych' nudziaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Zawsze wygląda to ciekawiej, a nakład pracy jest niewielki i zajmuje chwilkę ;)

      Usuń
  10. Piękne pazurki,a efekt syrenki Neo też mam i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie są cudowne, i mają piękny kształt. Bardzo lubię efekt syrenki idealnie prezentuje się na paznokciach. Kolor obłędny !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam efekt syrenki - mam pyłek Indigo i często go wykorzystuję :)
    Bisquit to mój ulubiony kolor i nawet teraz mam go na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Indigo mam ochotę, bo słyszałam, że efekt jaki daje jest jeszcze lepszy ; ) A Biscuit też uwielbiam, pięknie wygląda i pasuje do wszystkiego <3

      Usuń
  14. Właśnie mam zamiar w weekend jakąś syrenkę stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba efekty fajne, ale ja chyba wolę tę zwykłą, sypką syrenkę :D Ostatnio mam odpoczynek od hybryd, bo coś z moimi paznokciami jest nie tak, ale mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze do nich wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię efekt syrenki na paznokciach! Nie wyglądają nudno :) Ja od niedawna zaczęłam używać lakierów od EM Nail i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.