Manicure time: Moja aktualna kolekcja lakierów hybrydowych



Szczerze mówiąc nie przepadam za słowem "kolekcja" w stosunku do kosmetyków, bo nie zbieram ich jako kolekcjoner ;), ale na żadną lepszą nazwę nie wpadłam. Jakkolwiek by tego jednak nie nazwać, pokażę Wam dzisiaj jakie lakiery hybrydowe posiadam i po krótce opiszę co o nich myślę.



Swoją przygodę z hybrydami zaczęłam dzięki konferencji Meet Beauty i marce Neo Nail, która ufundowała prezenty dla uczestniczek ich warsztatów - zestawy startowe do samodzielnego wykonywania manicure hybrydowego. Wcześniej widziałam już miliony zdjęć i ogrom zachwytów na temat tego typu lakierów, ale jakoś ciągle zwlekałam z zakupem własnego zestawu. Najbardziej przemawiała przeze mnie ilość zwykłych lakierów jakie posiadałam. Nie było ich jakoś bardzo dużo, jednak wiedziałam, że pewnie pójdą w odstawkę i byłoby mi ich po prostu szkoda. Jednak kiedy już otrzymałam taki zestaw w prezencie, przepadłam całkowicie! To, jak komfortowe jest noszenie manicure hybrydowego jest zupełnie nieporównywalne do zwykłych lakierów.
Jak zapewne dobrze już wiecie, byłam wielką fanką lakierów Essie i nadal uważam, że to jedna z najlepszych lakierów jakie są na rynku i które miałam okazję testować. Jednak świetna trwałość hybryd i brak jakichkolwiek uszkodzeń lakieru sprawia, że praktycznie nie patrzę już w stronę standardowych lakierów.

W moich zbiorach znajdują się głównie lakiery marki Semilac, ale posiadam również pojedyncze sztuki wspomnianej wcześnie firmy Ne Nail. Przejdźmy więc do konkretów. Nie będę dziś pisała o bazach, topach, syrenkach i innych ozdobnikach. Dzisiaj skupię się tylko na kolorach.


Semilac 001 Strong white
To jeden z tych kolorów, któremu trzeba poświęcić więcej uwagi, aby nałożyć go równo i bez zalewania skórek. Podobno mogą wystąpić też problemy z jego utwardzeniem w lampie, ale ja jak na razie tego nie uświadczyłam. Nie noszę nigdy całych białych paznokci, ale jako dodatek do innych kolorów lub też różnego rodzaju zdobień jest idealny.

Semilac 032 Biscuit
To chyba jeden z najpopularniejszych odcieni Semilac i wcale się temu nie dziwię. Jeśli lubicie takie delikatne kolory na paznokciach, albo macie pracę która wyklucza ciemny manicure, ten piękny beżo-róż będzie dla Was idealny. jedynym minusem jest konieczność nałożenia czasem aż 3 warstw, aby pokrył równomiernie. Pokazywałam Wam go już tutaj i tutaj.

Semilac 130 Sleeping Beauty
Muszę przyznać, że oglądając jego swatche w internecie nie spodziewałam się aż takiej żarówy! Ale nie zmienia to faktu, że odcień jest piękny i świetnie będzie wyglądał latem przy opalonej skórze. Możecie zobaczyć go tu.

Semilac 094 Pink Gold
Jest to odcień, po który wiedziałam, że sięgnę jako pierwszy. Już dużo wcześniej podziwiałam go na zdjęciach i uparcie szukałam jego odpowiednika, jednak niczego godnego uwagi nie znalazłam. To zdecydowanie jeden z najpiękniejszych lakierów, jakie w życiu widziałam! Idealnie dopełni zwykły manicure, sprawiając że będzie ciekawszy. Do tego świetnie pasuje do moich ulubionych odcieni - jasnych róży, fioletów i czerwieni. Pojawił się on już w tym poście.

Neo Nail 4821-1 My Lolita
Przepiękna landrynkowa fuksja, tak bym określiła ten kolor. Ma bardzo dobre krycie, ale ja i tak nakładam zawsze 2 warstwy. Kolorem przypomina mi Watermelon z Essie. Również pięknie będzie prezentować się latem.

Semilac 039 Sexy Red
Do tej pory moim ukochanym odcieniem czerwieni było Too too hot od Essie, a ten kolor mogłabym spokojnie nazwać jej odpowiednikiem. Jest po prostu piękna. Niespecjalnie elegancka czy klasyczna, ale bardziej "wesoła", o ile można tak nazwać jakiś odcień. Pokazywałam Wam ją tutaj.

Semilac 083 Burgundy Wine
Miałam ten piękny, głębokie fiolet na paznokciach już kilka razy, ale jakoś nadal nie pokazałam Wam go na blogu. Muszę naprawić ten błąd! Jeśli lubicie odcienie ciemnego fioletu, to nie zastanawiajcie się długo. Ręczę, że ten jest piękny.

Semilac 075 Stylish Brown
To kolor, który dostałam od marki Semilac w ramach wygranego konkursu. Szczerze mówiąc sama na pewno po taki odcień bym nie sięgnęła, jednak mając go już na paznokciach stwierdzam, że idealnie pasuje na sezon jesienno-zimowy, zwłaszcza przy krótkich paznokciach moim zdaniem wygląda najkorzystniej.


Jak na razie mój zbiorek w zupełności mi wystarcza. Myślę jedynie jeszcze nad dokupieniem jakiegoś nudziaka i może coś z brokatów - pewnie standardowe srebro i złoto (znacie jakieś ładne złotko z innej marki niż Semilac? tamto jest jak dla mnie zbyt żółte).

A jak wyglądają Wasze kolekcje? I jakie najbardziej kolory lubicie u siebie na paznokciach? Koniecznie dajcie znać o swoich hybrydowych ulubieńcach, chętnie pooglądam sobie jakieś nowe kolorki ; )

48 komentarzy:

  1. Ja kompletnie oszalałam na punkcie hybryd i w tym momencie uzbierały już mi się 24 kolory. A nadal chcę więcej :))
    Z Twojej kolekcji bardzo podoba mi się Burgundy Wine. Pink Gold uwielbiam do zdobień, Bisquit jest przepiękny, Sleeping Beauty również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burgundy Wine pięknie wygląda na paznokciach, więc bardzo polecam! ; )

      Usuń
  2. Ja mam dopiero dwa kolory, ale wiem już teraz. że moja kolekcja będzie na pewno dużo większa. Teraz szukam jakiegoś ładnego połączenia różu i beżu, aby mieć taki neutralny kolor odpowiedni do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biscuit w takim razie powinien Ci się spodobać ; )

      Usuń
  3. Piękne kolory, szczególnie te ciemne przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ciemne odcienie na paznokciach ; )

      Usuń
  4. Ja dopiero zacznę swoją przygodę z hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj za jakiś czas znać jak wrażenia! ; )

      Usuń
  5. Ładne zbiory :) Mnie osobiście Semilac nie jara, używam lakierów firmy Cosmetisc Zone :)
    Pozdrawiam, marciik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka kolorów, o których piszesz i wszystkie wprost uwielbiam :) Nie mam ani jednego, który się u mnie marnuje :) Poza tym... sama muszę kupić taki wzornik, bo planowałam przygotować bardzo podobny post u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie, nie mam miliona sztuk więc wszystkie są w użyciu… chociaż przez ich trwałość i tak mam wrażenie, że sięgam po nie rzadko ;D Ja wzorniki kupowałam na Allegro ; )

      Usuń
  7. Całkiem fajna kolekcja, a ja jeszcze nie mam żadnego hybrydowego lakieru - i szczerze, na razie mnie nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na samym początku też nie kusiły, ale po coraz większej ilości pozytywnych opinii w końcu i ja zapragnęłam ;D

      Usuń
  8. Piękne kolorki, ale najbardziej urzekły mnie Burgundy Wine oraz Biscuit <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 130 94 32 moi ulubieńcy sama posiadam te kolorki <3
    ZAPRASZAM KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię te kolory ;)
      Nie zostawiaj proszę w przyszłości żadnych linków.

      Usuń
  10. Sama mam Biscuit i Sexy Red :) Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 4 kolorki hybryd, w tym 2 wygrane od Ciebie i planuję poszerzyć swoją kolekcję o jakiś brokat i kolory nude. Lubię hybrydy z Neo Nail, mam też 2 z Semilaca, ale boję się że mnie uczulą :c Pink Gold jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych uczuleniach, niemiła sprawa ;( U mnie jak na razie nic się nie dzieje na szczęście ; )

      Usuń
  12. Biscuit jest piękny i zamierzam go kupić w wersji lakierowej ;)
    Ja jak na razie nie planuję się bawić w hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna sprawa, że marka pomyślała też o zwykłych lakierach ; )

      Usuń
  13. Zamierzam kupić ten odcień Biscuit, ponieważ uwielbiam takie nudziaki.:)
    A najczęściej na moich paznokciach gości numerek 004.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A jeśli miałabyć porównać, to które lakiery są lepsze: Neo Nail czy Semilac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie utrzymują się tak samo długo, więc postawiłabym je na równi ; )

      Usuń
  15. Przepadłam na punkcie hybryd, nie mam wielu kolorów, może z 7-8. W sumie w kółko mogłabym malować paznokcie na biało, beżowo, czasem na jakiś ciemny fiolet i stopy na czerwono - także Twoje kolory, bardzo mi odpowiadają :)Swoja drogą od dawna podkładam Cię na instagramie i dopiero trafiłam tutaj, bardzo żałuje, zostaje na dłuzej i biorę się za spore zaległości. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy podobny gust lakierowy! Dziękuję bardzo ;* ; )

      Usuń
  16. Kolekcja skromna, ale jaka piękna <3 Z Twojego zbiorku mam Burgundy Wine i Bisquit, oba kocham! Lubię też Frappe i Mardi Gras. Koniecznie muszę zakupić 094 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się właśnie nad Frappe ; ) A Pink gold to małe cudo! <3

      Usuń
  17. Bardzo fajna kolekcja, ja na razie hybryd jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolory! Ja już uzbierałam trochę większą kolekcję Semilaców :) a nie kuszą Cię jakieś zielenie albo błękity? :) Pozdrowionka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo, nie przepadam za takimi kolorami na swoich paznokciach ; )

      Usuń
  19. Mam kilka z nich i jestem naprawdę zachwycona, ale i tak ciągle mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też byłam na konferencji Meet Beauty i żałowałam, że nie zapisałam się na warsztaty z Neo Nail za to wybrałam warsztaty makijażowe. Myślałam, że zaprezentują jakiś makijaż i trochę porad będzie, a tu niestety tylko była prezentacja marki :( Nie tego oczekiwałam.
    Właśnie ja też sobie nie raz myśle, ze nazwanie kosmetyków "kolekcją" to strasznie nie trafione słowo, ale trudno coś innego wymyślić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokciowe warsztaty bardzo miło wspominam, natomiast włosowe były podobne do tych makijażowych, marka pokazała tylko swoją nową linię produktów. O samych włosach nic ;(

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.