Manicure time: delikatny manicure hybrydowy z akcentem różowego złota


Dzisiaj, jak w każdym poście paznokciowym, będzie szybko, krótko i przyjemnie! Jak już zapewne wiecie, od jakiegoś czasu bawię się manicure'm hybrydowym i dzisiaj właśnie taki mam Wam do pokazania. Będzie prosto i neutralnie, ale nie nudno. Jeśli macie ochotę pooglądać trochę zdjęć i dowiedzieć się czego użyłam, to zapraszam dalej. Uwaga, dużo zdjęć! ; )


Do wykonania użyłam po kolei: NeoNail Hard base, Semilac 032 Biscuit i Semilac 094 Pink gold, NeoNail Aurora glow, NeoNail Hard top, lampa NeoNail 9W LED Lamp.

Lakier Aurora glow to lakier drobinkowy, dający efekt podobny do syrenki, jednak bardziej delikatny i subtelny. Dość ciężko go złapać na zdjęciu, zwłaszcza na tak jasnej bazie, ale mam nadzieję, że jakoś się dopatrzycie ; ) Jest piękny! Z Semilacowym biszkoptem dają piękny efekt. Cały manicure urozmaica też różowe złoto na palcu serdecznym. Nie skłamię, jeśli powiem że to chyba najładniejszy lakier jaki w życiu widziałam! Jest absolutnie przepiękny.



Jak Wam się podoba taka delikatna propozycja? Lubicie takie kolory czy może to nie Wasz styl? koniecznie dajcie też znać co aktualnie jest na Waszych paznokciach! ; )


37 komentarzy:

  1. Uwielbiam te kolory. Sama nosiłam takie połączenie jakiś czas temu :) Masz piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podobają, zwłaszcza Pink gold jest cudowny <3 dziękuję bardzo! ;)

      Usuń
  2. Fanjy pomysł i ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny manicure, też muszę spróbować hybrydek

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie mam na paznokciach właśnie biscuit, a na jednym paznokciu dodałam też ten drobinkowy ;). Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, delikatny i elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biscuit jest super, a pink gold muszę kupić, bo jest przecudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, urzekający i subtelny mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kompozycja! Uwielbiam takie delikatne kolory na dłoniach, wyjątek robię dla klasycznej czerwieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz czerwieni mam jeszcze słabość do ciemnych fioletów ;)

      Usuń
  9. Też bardzo lubię Pink gold.. Pięknie wygląda jako właśnie taki akcent na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ostatnio ten pink gold na stronie semilac, ale nie wiedziałam jak wygląda na pazurkach, więc sie na niego nie zdecydowałam. Teraz na pewno go kupię przy kolejnym podejściu, bo wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze oglądam zdjęcia lakierów w internecie przed zakupem ;)

      Usuń
  11. Jak dla mnie cuda! przepiękne!! Takie kolory właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękne paznokcie, a manicure trafia idealnie w mój gust!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie bardzo fajne, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.