Druga edycja Meet Beauty - największej konferencji dla blogerów i vlogerów urodowych w Polsce



W sobotę, 23. kwietnia, na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się druga edycja konferencji Meet Beauty. Miałam przyjemność uczestniczyć również w pierwszej, o czym pisałam Wam tutaj. Dziś mam dla Was podsumowanie tego wydarzenia. Napiszę Wam krótko jak to wyglądało, co mi się najbardziej podobało i pokażę, co takiego przyjechało razem ze mną do domu. Jeśli jesteście ciekawe mojej małej relacji, to zapraszam!



Jak już wspomniałam, konferencja miała miejsce na Stadionie Narodowym, dokładniej w sali konferencyjnej na drugim piętrze obiektu. Harmonogram wydarzenia znany był wcześniej i do wyboru miałyśmy uczestnictwo w warsztatach, wykładach lub po prostu na wspólnych rozmowach. Ja zdecydowałam się na warsztaty paznokciowe (marka Indigo) i pielęgnacyjne (marka Tołpa) oraz wykład o współpracach. Rozpoczęcie jak i zakończenie imprezy miało miejsce w sali wykładowej, warsztaty za to odbywały się w osobnych salach. Natomiast w największym z pomieszczeń czekały na uczestniczki stoiska marek kosmetycznych. Można było porozmawiać z przedstawicielami, wziąć udział w badaniu włosów, poddać się czesaniu, malowaniu paznokci, zrobieniu makijażu czy po prostu sobie co nieco pomacać. Panie stojące przy stoiskach były miłe i chętnie odpowiadały na pytania o produkty, równie chętnie służąc radą. 


Warsztaty Indigo podobały mi się najbardziej, prowadząca opowiedziała nam o swoim autorskim pomyśle na manicure masłem shea, demonstrując go i opowiadając o zaletach. Potem była część bardziej teoretyczna i dowiedziałyśmy się wielu przykładowych błędów przy wykonywaniu manicure hybrydowego. Dodatkowym bonusem była możliwość zapisania się na warsztaty z manicure hybrydowego w jednym z 12 miast. 


Warsztaty Tołpy były natomiast poświęcone temu, jak kupować mniej i ogólnej myśli "mniej znaczy więcej". Temat kręcił się głównie wokół zużywania produktów do końca i kupowania nowych dopiero wtedy, gdy poprzedni się skończy. 


Jak już wspomniałam, organizatorzy zadbali, abyśmy nie wyszły stamtąd z pustymi rękami. I w taki oto sposób przytachałam do domu małą drogerię!


Na koniec mam jeszcze mały bonus, w postaci krótkiego filmiku. Niestety było tam stosunkowo mało światła i aparat nie bardzo dawał radę. Poza tym "materiału" do filmiku uzbierało mi się bardzo mało, ale skoro już coś jest, to szkoda, żeby się zmarnował. Zapraszam Was więc do obejrzenia tej minuty z kawałkiem, być może przybliży to Wam choć odrobinę atmosferę, jaka tam panowała ;) To moja pierwsza próba nagrywania, więc bądźcie wyrozumiałe! ;D


Podsumowując, bardzo się cieszę, że po raz kolejny miałam okazję uczestniczyć w Meet Beauty. Sporo się dowiedziałam i z przyjemnością spotkałam kilka z Was! Od teraz konferencja MB ma być organizowana raz w roku i mam nadzieję, że w kolejnych edycjach również będę miała okazję się na niej pojawić ;)

22 komentarze:

  1. Mnie najbardziej podobały się warsztaty z Lirene :) dużo nowego z nich wyniosłam. Ps. na ładny odcień lakieru GR trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam okazji w nich uczestniczyć ;( A były gorsze? ;D

      Usuń
  2. Muszę kiedyś na nią się wybrać. Musiało być świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja może za rok też się zgłoszę;)
    Strasznie zazdroszczę uczestnictwa.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze :) ps. przepiekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  5. rety! Ile dobroci ! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa relacja. Tołpa mnie zaskoczyła - wydaje się, że zrobili świetną prezentacje, chociaż firma ta mnie zraziła do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wcale tak nie było ;P Nie dowiedziałam się tam niczego, czego bym nie wiedziała ;P

      Usuń
  7. To musiało być ciekawe wydarzenie :) zazdroszczę uczestnictwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa, może za rok i ja się wybiorę :)
    Kochana, co to za odcień pomadki Sheer Shine ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog. A co do Meet Beauty to może kiedyś uda mi się dołączyć do Waszego grona ;) Narazie zaczynam więc jeszcze dużo przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam więc kciuki i życzę powodzenia w blogowaniu! ; )

      Usuń
  10. Było świetnie i do zobaczenia na kolejnej konferencji! :* Następnym razem na pewno wyskoczymy na kawkę! ♥

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.