Meet beauty Conference - krótka relacja


W sobotę 24 października w Warszawie odbyła się pierwsza w Polsce konferencja dla blogerów i vlogerów z kategorii uroda. Miałam przyjemność uczestniczyć w tym wydarzeniu, więc dzisiaj chcę Wam o tym troszkę poopowiadać. Jeśli jesteście ciekawe jak to wszystko wyglądało, to zapraszam dalej ; )


Konferencja oferowała nam zarówno wykłady jak i warsztaty. Na wykłady wstęp był wolny i były one prowadzone przez blogerów i vlogerów. Warsztaty natomiast miały ograniczoną ilość miejsc i były prowadzone przez firmy kosmetyczne. Do wyboru miałyśmy warsztaty z kategorii: paznokcie, włosy, makijaż i fotografia. Tak wyglądał harmonogram wydarzenia, jak widać same ciekawe i przydatne rzeczy!


Osobiście brałam udział w warsztatach włosowych, paznokciowych i fotograficznych, prowadzonych odpowiednio przez markę Remington, NeoNail i rodzeństwo DR5000. Poza tym były jeszcze warsztaty makijażowe prowadzone przez markę Pierre Rene. 


Poza wykładami i warsztatami było też kilka stoisk kosmetycznych, gdzie można było pomacać sobie produkty czy np wziąć udział w badaniu skóry głowy z indywidualnym dopasowaniem kosmetyków (prowadzone przez markę Pilomax). 

Podczas konferencji było prowadzone kilka konkursów, polegających na wstawieniu zdjęcia o konkretnej tematyce, oczywiście nagradzane.

Tak więc to wyglądało od strony organizacji, ale organizatorzy spotkania postarali się również, abyśmy nie wyszły z pustymi rękami. Coś, co tygryski lubią najbardziej, czyli prezenty ; )


Jak widać dobroci dostałyśmy co nie miara! Największą dla mnie niespodzianką był zestaw do robienia manicure'u hybrydowego od firmy NeoNail. Ostatnio pisałam Wam o minimalizmie a tu tyle nowości.. więc nie martwcie się, na pewno część z tych rzeczy znajdzie nowy domek. Dla Was również będę miała małą niespodziankę, ale o tym już niedługo ; )

Podsumowując, jestem bardzo wdzięczna organizatorom za możliwość uczestnictwa w Meet Beauty, dowiedzenia się wielu nowych rzeczy oraz świetnej okazji do poznania kilku blogowych koleżanek. Było przemiło! Mam nadzieję, że na kolejną edycję nie trzeba będzie długo czekać ; )

14 komentarzy:

  1. Ja się nie poddaję i nadal będę dążyć do zmniejszenia ilości moich kosmetyków ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobało Meet Beauty :) Zwłaszcza świetna organizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To musiało być wspaniałe wydarzenie - mam nadzieję, że za rok będę miała okazję tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, żeby się udało! kolejna edycja ma być już na wiosnę ; )

      Usuń
  4. żałuję, że nie mogłam być... może w następnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma nadzieję, że uda mi się być na kolejnym spotkaniu, wygląda super :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że impreza się udała i jesteś zadowolona :) No i upominki widzę zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że mogłam Cię poznać! :) Meet Beauty okazało się bardzo fajnym wydarzeniem. Moja relacja jest już prawie gotowa, tylko staram się wybrać jakiekolwiek zdjęcia, a z tym ciężko (oświetlenie...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, oświetlenie do zdjęć było okropne ;D Bardzo mi było miło Cię poznać i mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja żeby się spotkać i może trochę więcej pogadać! ; ) ;*

      Usuń
    2. Mam taką nadzieję! Na spokojnie pogadać i poplotkować nie tylko o kosmetykach :P

      Usuń
    3. Dokładnie, trzeba ogarnąć jakąś kawkę i ploty ;D

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.