Wiosenna wishlista



Jako że z poprzedniej wishlisty, którą pokazywałam Wam tutaj, udało mi się nabyć już prawie wszystko, wraz z wiosną przyszedł czas na nową ;) Mam już kilka rzeczy na oku, a części z nich będę dopiero szukać. Dominować będą zdecydowanie ubrania i dodatki, kosmetyków jak na razie mi wielu nie trzeba ;) Jeśli jesteście ciekawe, co takiego mam w planach kupić, to zapraszam do czytania ;)

1. Mała torebka
Ta konkretna zauroczyła mnie o pierwszego wejrzenia i na pewno w końcu się na nią zdecyduję! Jest prześliczna i będzie idealna na lato, już widzę ją zestawioną z wiosennymi i letnimi stylizacjami ;) Znajdziecie ją tutaj.

2. Błękitna koszula z cienkiego dżinsu
O niej myślę już chyba ze 2 lata, ale jakoś nie mogłam nigdzie dostać takiej, żeby mi w pełni pasowała. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się w końcu znaleźć tą idealną - w moim małym rozmiarze i wytaliowaną.

3. Koszyk do roweru
Mój poprzedni metalowy niestety bardzo się już powyginał i nadaje się już tylko do kosza. Tym razem prawdopodobnie zdecyduję się na jakiś wiklinowy. Na pewno doda rowerowi uroku ;)

4. Czarna torba
Moja poprzednie wytrzymała całe pół roku ;( Na oku mam czarną torbę z Zary, która po środku ma usztywnianą kieszeń idealną na mojego laptopa ;) Poza tym jest całkowicie klasyczna, a na tym zależy mi najbardziej - żeby pasowała do wszystkiego i na cały rok. Konkretnie jest to ten model.

5. Krem pod oczy Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado
Powoli wykańczam próbki, które kupiłam jakiś czas temu i poważnie myślę nad zakupem pełnego opakowania. Jest to najlepszy jak dotąd krem pod oczy, jakiego używałam. W dodatku jest bardzo wydajny, więc cena aż tak już nie straszy. Dostaniecie go tutaj.

6. Koszula w kratę
Ta konkretna jest z Bershki (klik) i myślę, że to właśnie na nią się zdecyduję. Uwierzycie, że aktualnie nie mam w swojej szafie niczego w kratę?! Zdecydowanie muszę to zmienić ;)

7. New Balance
Waham się między dwoma modelami - 410 i 420. Któreś z nich kupię na pewno i z pewnością będą czarne. Wszyscy mówią, że są super wygodne, więc coś w tym musi być! ;)


A co Wy byście chętnie przygarnęły w najbliższym czasie? Pochwalcie się koniecznie!

20 komentarzy:

  1. Krem pod oczy mnie zainteresował, bo czaje się ostatnio na tę firmę. Reszta to raczej nie moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo fajnie się sprawdza, więc chyba zdecyduję się na pełne opakowanie ;)

      Usuń
  2. Torebki bardzo mi się podobaja! U mnie brak zachcianek póki co , jedynie okrągłe lustro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki bardzo ładne i ciekawe. Buty tez super, ja ostatnio też szukam jakichś porządnych, wygodnych butów:)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kupiłam i jestem z nich jak narazie bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  4. Na mojej wishliście jest na pewno czarna ramoneska i spodnie z dziurami :) Torbę też przydałoby się już wymienić ;) Obecnie mam czarną i myślę nad jakąś brązową na wiosnę/lato;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi marzy się jeszcze jakaś jasna, beżowa lub może pudrowo-różowa ;)

      Usuń
  5. Zgadzam się, ze zdecydowanie musisz zmienić fakt, że w Twojej szafie nie występuje nic w kratkę :D Mi bardzo spodobała się też torebka - rzeczywiście jest klasyczna, ale jest w niej też coś "modern" - takie połączenia lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem pod oczy Kiehl's również mam na chciejliście ;) Mam w planach również sobie kupić jakiś fajny rower, bo mój staruszek już nie daje rady ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w zeszłym roku więc jeszcze śmiga ;D

      Usuń
  7. Ja też jestem na etapie zakupu torebki, z tym, że moja nie będzie dźwigała laptopa, a ewentualnie jedzenie do pracy. Przymierzam się do Korsa, dlatego ciągle truję Lubemu, a nuż się dorzuci w ramach moich urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten koszyk wiklinowy wygląda przepięknie! :) Uwielbiam dżinsowe koszule i mam dosyć podobną jak ta ze zdjęcia. Mogłabym ją nosić non stop :D Ta duża torebka świetna, ale to już chyba mówiłam kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.