Blogowa wyprzedaż kosmetyczna - kolorówka

Ten pomysł chodził mi po głowie już dawno.. Przeglądając kosmetyki kolorowe, które posiadam doszłam do wniosku, ze czas pozbyć się kilku z nich, bo wiem, że u mnie się zmarnują. A może u kogoś innego będą dobrze się sprawdzać ; ) Zapraszam Was więc dzisiaj na małą wyprzedaż, może znajdziecie tu coś, co Was zainteresuje. Jeśli miałybyście na coś ochotę to piszcie w komentarzu lun odezwijcie się na maila: minimalniee@gmail.com . Ceny podałam pod zdjeciami produktów, należy doliczyć jednak kilka złotych za wysyłkę ; ) W razie wątpliwości co do cen lub chęci kupienia kilku produktów, piszcie śmiało! Na pewno się dogadamy ; )

Lakiery Essie: Allure, Fashion playgrund, Tart deco, Eternal optimist. 
Każdy użyty max 3 razy, ostatni tylko raz.
10zł/szt.






Róż Catrice Defining blush 030 Love&Peach
8zł
Rozświetlacz Essence Limitowanka Wild Craft 01 Let's get wild (starte napisy na wieczku
8zł



Maybelline Color Tattoo 45-Infinite white Użyty ok 3 razy
8zł
Cienie Essence 3D eyeshadow Lekko uszkodzone opakowanie
3zł




Cienie Inglot w kasetce (brązy): 329 MATTE, 457DOUBLE SPARKLE
10zł/2szt + kasetka z małym lusterkiem
Cienie KOBO w kasetce: 116 Dark chocolate, 114
10zł/2szt + kasetka z małym lusterkiem


L'biotica Aktywne serum do rzęs na dzień  7ml 
4zł
Maybelline Color sensational Shine gloss 460 electric orange
8zł
Catrice Long lasting lip pencil 090Reach the peach
5zł
Essence Big bright eyes 01
4zł


JOKO 106 Champagne
5zł
Essence colour&go 178 hello spring!
3zł
KOBO colour trends 21 Barcelona
5zł
Rimmel 60 seconds 203 Lose your lingerie - odpowiednik Essie Fiji
5zł


Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie ; )


18 komentarzy:

  1. bardzo ładne kolorki z essie ale się nie skuszę bo narazie sama mam za dużo lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym prawie wszystko, ale muszę się opanowywać, bo ostatnio przesadzam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lakierów mam pełno i co chwilę dokupuję nowe, więc się nie skuszę ; ) ale w następnym wpisie u mnie polece twojego bloga znajomym może oni będą się chcieli skusić ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory lakierów, ale mam ich zdecydowanie za dużo dlatego nie kupię :(
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ;) Na przyszłość proszę o niezostawianie linków ;)

      Usuń
  5. lakiery Essie marzą mi się oda dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzą mi się lakiery Essie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaką cenę moge utargować jesli wezmę wszystkie Essie, lakier Joko, Rommel i kredkę essence? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij się do mnie na maila, dogadamy się ; )

      Usuń
  8. Kolorki Essie piękne :) ale lakierów póki co mam tyle, że hej!
    Do zobaczenia na Meet Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy cienie są jeszcze dostępne? Te dwójki?

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.