Wrześniowe zakupy


Z tego co widzę posty tego typu cieszą się sporym zainteresowaniem. Sama też bardzo je lubię, zawsze można coś ciekawego podpatrzeć, dowiedzieć się o jakichś nowościach lub po prostu zajrzeć komuś z ciekawością do torebki z zakupami ; ) Jeśli więc jesteście ciekawe co ostatnio dołączyło do moich zasobów kosmetycznych oraz co zasiliło moją szafę to zapraszam dalej ; )


Zacznę od kosmetyków.
Jakiś czas temu z SP była promocja na całą markę Seboradin, więc zdecydowałam się na ponowny zakup balsamu do włosów z rzeń-szeniem. Bardzo dobrze się u mnie sprawdzał, a moim włosom przyda się jesienią dawka regeneracji. Kolejną rzeczą jest żel pod prysznic - powoli będę przestawiała się na bardziej kremowe myjadła, ten z Dove powinien się pod tym względem sprawdzić. Dalej mały pomocnik do walki z cellulitem - serum z Pefecty. Czas wziąć się za siebie!

Znalazło się też parę zakupów z Rossmanna. Nigdy jakoś nie zwracałam większej uwagi na markę Wellness&Beauty, a szkoda, bo kosmetyki są naprawdę ciekawe. Na razie zdecydowałam się na peeling oraz żel. Obok najlepszy zmywacz jaki może być - oczywiście największa butla Isany ; )

Z Rossmanna pochodzą również wymienne końcówki do elektrycznego pilnika Fuss Wohl do sto oraz mydełka Himalaya, które mam zamiar używać do mycia pędzli.

Znalazło się też trochę kolorówki. W końcu zdecydowałam się wypróbować polecany podkład Affinitone (203) i jak na razie jestem zadowolona. Kolejnym polecanym produktem jest puder Stay Matte (001) - zobaczymy jak się sprawdzi, mam skórę tłustą więc przetestuję ; ) Z paznokciowych zakupów dwa lakiery z Golden Rose - fiolet i biel. Ostatnią rzeczą jest róż w kremie z BeBeauty - o nim już niedługo.




Jeśli chodzi o zakupy ubraniowe to jestem bardzo zadowolona, bo udało mi się zrealizować (o dziwo! bo ostatnio mało co mi się podoba) kilka punktów z jesienno-zimowej wishlisty.
Konkretnie kupiłam dwa swetry (Diverse), kurtkę (House) oraz dwie pary butów - workery (CCC) oraz kalosze (osiedlowy sklepik), z których chyba jednak usunę zbyt duże kokardy ; )


A jak jest u Was? Zaopatrujecie się już powoli na zimne miesiące, czy może niczego Wam nie brakuje?



8 komentarzy:

  1. Zmywacz z Isany uwielbiam, a produkty z Wellness&Beauty mnie ciekawią, widziałam olejek kiedyś w Rossmannie i zastanawiałam się nad nim. Podkład Affinitone mam, w sumie resztka została. Jest w porządku, choć chyba wolę gęstsze podkłady. A lakier z GR nr 28 też kupiłam ;). Oo sweterki z Diverse, muszę się tam wybrać, bo właśnie w zeszłym roku kupiłam dwa sweterki na jesień/zimę właśnie w tym sklepie i świetnie się noszą ;). Świetne buty kupiłaś - szczególnie workery, muszę się za takimi rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Róż w kremie z BeBeauty? Kasiu cóż to za cudo?! I ile jaka jest pojemność tej tubki? całusy z Łodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była jakaś seria w Biedronce z kolorówką, ale bubel straszny, więc nie ma czego żałować jeśli się nie ma ;D

      Usuń
  3. Część ubraniowa idealnie w moim guście :) Całe wieki nie zaglądałam do Diversa, muszę się wybrać, workery z CCC świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko tam zaglądam, ale coś mnie tknęło.. i widać efekt ; )

      Usuń
  4. Po tym jak od zeszłego roku usiłuję kupić zgrabne kozaki, które będą mi się podobały, ale nie będą zamszowe (bezskutecznie), zamówiłam tego typu trzewiki z Deichmann, mam nadzieję, że będą dobre, bo mam dość poszukiwań, a muszę mieć przyzwoite buty na urlop w Polsce późną jesienią ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzyłam jakieś w Deichmannie, z tego co pamiętam były dość podobne ; )

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.