Jesienno-zimowa wishlista

Wszystkie zdjęcia zostały znalezione w internecie, a strzałki są z bloga OneLittleSmile.

Lato chyba nas już opuściło, jest coraz zimniej, wypadałoby więc pomyśleć już o wyciąganiu powoli cieplejszych ubrań. Na kilku blogach pojawiły się ostatnio chciejlisty i pomyślałam, że to fajny pomysł na zebranie tego, o co przydałoby się przed zimą wzbogacić, w jednym miejscu ; ) Jeśli jesteście ciekawe co jest na mojej liście to zapraszam do czytania dalej ; )

1. Parka
Taka kurtka chodziła mi już po głowie wiosną, ale jakoś nie znalazłam dla siebie nic odpowiedniego. Podobają mi się te w kolorze khaki. Fajnie by było, gdyby była chociaż trochę ocieplana ; )

2. Czarna torebka
Koniecznie mieszcząca A4. W tej bardzo podoba mi się kształt (stylizowana zapewne na Selmę MK, ale cena przyjemniejsza ; )). Jest klasyczna i powinna pasować do wszystkiego.

3. Ciepły sweter
Z tym pewnie będzie najgorzej.. Nigdy nie mogę znaleźć czegoś, co by mi całkowicie pasowało. Ale mam nadzieję, że w końcu się uda, bo przydałby się jakiś cieplejszy sweter w mojej szafie.

4. Kalosze
Od kilku dni ciągle pada i coraz bardziej myślę, że bardzo by mi się przydały. Bardzo podobają mi się Huntery (moją kształt podobny do kozaków, a nie gumiaków ze wsi ;D), ale niestety cena trochę straszy...

5. Ciepły komin
Do tej pory zawsze nosiłam szaliki, ale mam ochotę na coś nowego. Fajnie jakby miał jakiś jesienny kolor ; )

6. Bluza
Tego nigdy za wiele. Brakuje mi zwykłej czarnej, która pasowała by do wszystkich bluzek.

7. Walkery
Albo po prostu jakieś botki. Brakuje mi tzw. "przejściowych" butów. Chciałabym coś dość prostego i klasycznego, żeby dało się założyć do spodni i do spódniczki ; )

8. Ciepłe kapcie
Cierpię na notoryczne zamarzanie stóp ;D Zimą praktycznie zawsze marzną, więc ciepłe kapcie to wręcz konieczność ; ) Chętnie przygarnęłabym więc dłuższe, puchate i cieplutkie bamboszki ; )

9. Książki na jesienne wieczory
Od jakiegoś czasu zaczytuję się w kryminałach, Rozpoczęłam Czarną serię Camilli Lackberg i muszę zaopatrzyć się w kolejne części.

10. Kubek termiczny
Jestem strasznym zmarzluchem więc ciepła kawa podczas czekania na pociąg na pewno się przyda. Przydałoby się coś porządniejszego, bo jeden już miałam ale nie trzymał ciepła zbyt długo.

11. Bransoletka ze znakiem nieskończoności
To bardziej zachcianka niż potrzeba, no ale to w końcu "wishlista"  ; ) Bardzo podobają mi się takie proste formy biżuterii, więc taką sznurkową chętnie bym u siebie widziała ; )

12. Jajeczko EOS
Zwłaszcza jesienią i zimą lubię mieć jakiś balsam do ust zawsze przy sobie - w domu, w torebce, w kieszeni kurtki. Nie zostałam bez żadnego, no ale jeden więcej też się przyda ;D a EOS od dłuższego czasu chciałam przetestować.

13. Kosmetyki Balea
Kuszą mnie od dłuższego czasu, a gdyby tego było mało ciągle gdzieś się pojawiają pozytywne recenzje tych produktów. Zwłaszcza mam ochotę na coś do włosów ; )

14. Woski YC
Jeszcze nie zużyłam wszystkiego co mam, ale chętnie zaopatrzyłabym się w jakieś bardziej "świąteczne" zapachy. Może możecie coś polecić na zbliżający się sezon? ; )


Znajdujecie na mojej liście coś przydatnego dla siebie, czy może Wasza wygląda zupełnie inaczej? Chętnie przeczytam co Wam by się przydało ; )


4 komentarze:

  1. Zdecydownie przydałby mi się jakieś ładne kalosze i ciekawa bluza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ładne kalosze tak ciężko znaleźć.. albo to ja jestem taka wybredna ;D

      Usuń
  2. U mnie czerwona bransoletka to must-have, aktualnie noszę taką z konieczynką, w zapasie mam też sprezentowaną wersję z sówką. Polecam Ci te z Apart (chyba ta ze zdjęcia stamtąd pochodzi?) - zbytnio nie cackam się z moją i jestem pozytywnie zaskoczona jej jakością. Ale na znak nieskończoności też miałam zachciankę i bliskiej osobie udało się ją spełnić ;-) Te kapcioszki gdzieś widziałam i sama mam na nie ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem skąd jest ta ze zdjęcia, widziałam taką u kogoś i szukałam po prostu zdjęcia ; ) Ale muszę rozejrzeć się w Aparcie ; ) Kapciochy są chyba z zeszłego roku.. ale może w tym też znajdzie się coś ładnego ; )

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.