Manicure time: Wiosenne negative space



Paznokciami przywołuję wiosnę! Jako że za oknem było ostatnio buro i ponuro, to postanowiłam kolejną porę roku zaakcentować soczystym kolorem od NeoNail - My Lolita. Intensywny róż, idealny na wiosnę i lato. W towarzystwie ukochanego różowego złota Semilac i pierwsze próby zdobienia Negative space, czyli prześwitująca naturalna płytka paznokcia (u mnie trochę oszukane). Jeśli macie ochotę pooglądać trochę zdjęć, to zapraszam!


To moje pierwsze podejście do Negative space, ale mam już pewne spostrzeżenia. Przede wszystkim, jeśli nie macie zbyt wprawionej ręki (u mnie prawa daje radę, ale lewa to katastrofa!) to przydatna będzie tasiemka. Warto jednak, aby była od razu takiej szerokości, jaką chcemy. Ja posiadam tylko cieniutką i musiałam naklejać dwie obok siebie, a ciężko wycelować takim maleństwem, żeby było równo ;) Druga sprawa - ja przed odklejeniem tasiemek włożyłam paznokieć na ok 10s pod lampę i dopiero wtedy je zdjęłam. Gdy robiłam to przy całkowicie mokrym jeszcze lakierze, niestety wzorek nie wychodził mi równo. A po trzecie, warto odtłuścić płytkę clenerem przed przyklejeniem tasiemki, inaczej się ślizga ;)


Użyte lakiery:
Baza Semilac
Semilac Hardi Milk
NeoNail My Lolita
Semilac Pink gold
Top Semilac 


Co myślicie? Podobają Wam się zdobienia z elementami negative space? Dajcie znać jaki kolorem Wy macie właśnie na paznokciach! ;)

40 komentarzy:

  1. O matko! Jakie piękne sa! Chce takie<3

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne ;) chciałabym mieć już takie długie paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Dla mnie to długość akurat ;)

      Usuń
    2. a próbowałaś może semi hardi? ja też zawsze miałąm krótkie paznokcie i odkąd go stosuje już nie mam z tym problemu :)

      Usuń
  3. Niby to tylko przyklejenie tasiemki i w ogóle... Ale mi nigdy taki manicure nie wychodzi :P Chyba muszę przyłożyć się do praktyki - może kiedyś się uda :) U Ciebie wygląda to naprawdę pięknie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problemem może być to, że lakier się zniekształca przy odklejaniu, więc jak wspomniałam, dobrze jest go chwilkę utwardzić ;) Spróbuj,na pewno w końcu się uda! ;)

      Usuń
  4. Ślicznie wyszły Ci te pazurki! ❤ Muszę koniecznie zastosować Twoje rady odnośnie negative space w praktyce ale dopiero, gdy będę mogła mieć dłuższe paznokcie, bo niestety teraz nie poszaleję, a poza tym ja jestem bardzo nudna w kwestii paznokci - moje paznokcie nigdy nie wychodzą symetrycznie jeśli robię cokolwiek innego niż pomalowane 'na gładko' :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie prawa ręka też wygląda zawsze trochę gorzej, ale co tam! ;D

      Usuń
  5. Podoba mi się to zdobienie, a ten róż jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy opalonej skórze powinien wyglądać jeszcze lepiej ;)

      Usuń
  6. Piękny mani, a jakie zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne :) w życiu nie miałam hybryd ;o ;x
    masz talent ;)

    www.myownlittlelovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mnie zatkało tak pięknie Ci to wyszło :) ogromnie zazdroszczę kształtu paznokcia... Ja mogę tylko o takim pomarzyć niestety :p koniecznie musze spróbować tego połączenia kolorystycznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Sam kształt to tylko kwestia piłowania ;)

      Usuń
  9. Jakie sliczne pazurki :) kolory są przepiękne :) Chyba ostatnio Maxineczka pokazywala podobny wzorek :)
    Obserwuje!! :* i zapraszam do mnie :) jeżeli mój blog spodoba Ci się tak jak Twój podoba się mnie to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też robiła negative space, ale jej wersja była o wiele bardziej "na bogato", ja nie miałam aż takiej cierpliwości ;D

      Usuń
  10. bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci, jest dziewczęcy i delikatny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor wybrałas ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. My Lolita jest piękna sama mam zamiar spróbować z tasiemkami bo efekt strasznie mi się podoba a moje dwie lewe ręce z pewnością dobrze bez taśmy by nie wyglądały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie prawa ręka bez tasiemki też by wyglądała słabo ;D

      Usuń
  13. Bardzo fajny efekt i również wpadł mi w oko brokatowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  14. U kogoś lubię takie zdobienia, ale sama nie mam do nich cierpliwości, a i z czasem bywa krucho :/ Podziwiam, że wszystko wyszło ci tak ładnie i estetycznie!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.