Manicure time: Świąteczny manicure w kolorach nude i bordo


Niedawno pokazywałam Wam moją świąteczną propozycję bardzo prostego manicure, ale obiecałam, że pojawi się jeszcze jedna! Niestety nie wyrobiłam się z wpisem wcześniej, za co bardzo Was przepraszam, ale i tak jestem pewna, że większość z Was to właśnie dziś wieczorem będzie zajmowała się paznokciami ;) Była już typowo świąteczna propozycja w kolorach czerwieni i złota, a tym razem zapraszam Was na połączenie nude i bordo!

Manicure w pełni wykonany jest produktami marki Indigo. Użyłam tutaj cudnego Chic nude oraz przepięknego Red diamond. Oba kolory na żywo prezentują się pięknie! Żeby jednak nie było nudno, pojawiły się tutaj również ręcznie malowane śnieżynki, cyrkonie oraz efekt szronu. Jeśli nie wiecie jak go wykonać, to odsyłam Was do tego wpisu.

Efekt szronu wykonałam na Chic nude, natomiast gwiazdeczki na palcach środkowych i kciukach malowałam przy pomocy Sugar effect. To bardzo uniwersalny produkt, o którym na pewno napiszę Wam za jakiś czas więcej ;) Dodatkowo na kcukach w top coat wtopiłam małe cyrkonie.

Co myślicie o takim połączniu? Na co Wy stawiacie w tym roku? ;)

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.