Miesiąc w zdjęciach - wrzesień 2016


Kolejny miesiąc za nami więc pora na kolejną serię zdjęć ;) Tym razem znowu mam Wam do pokazania tylko fotki z Instagrama, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. Prawda jest taka, że po prostu większość zdjęć które robię tam publikuję i jakoś nie zostaje mi nic więcej ciekawego do pokazania... Mam jednak nadzieję, że pogoda się wkońcu poprawi i będzie możliwe pstryknięcie kilku jesiennych zdjęć! Ale dziś nie o pogodnie a o wrześniu, więc zapraszam.
1. Me, myself & I | 2. Projekt denko sierpnia | 3. Mycie brudasków | 4. Nowość w pielęgnacji włosów | 5. Testowanie nowego tła | 6. Sierpień w zdjęciach
7, 8 i 9. Termy maltańskie | 10. W wolnym czasie... | 11. Ulubione buty! | 12. Wpis o lakierach marki Słowianka
13. Recenzja produktów Organic Shop | 14. Praca w toku | 15. Dwa świetne kosmetyki marki NUXE | 16. Make up of the day | 17. Przepiękna przesyłka od marki Stenders | 18. Wpis o ulubionych maseczkach
19. Jesienna wishlista | 20. Początki jesieni w domu | 21. Płyn micelarny Pat&Rub | 22. Wosk idealny na chłodne wieczory | 23. Zapowiedź nowego manicure | 24. Ulubiona świeca ever!
 25. Świetny krem BB z Holika Holika | 26. Owocowa świeca BBW | 27 i 28. Świetny tonik marki dear, Klairs | 29 i 30. Lakiery marki Claresa i pierwszy jesienny manicure w tym roku
 31. Zamówienie z Hagi Cosmetics | 32. Wygrana w rozdaniu

Mam nadzieję, że zdjęciowe posty jeszcze się Wam nie znudziły, bo ja bardzo lubię je przygotowywać ;)

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.