Pokaz marki Słowianka




W minioną niedzielę, czyli 19 czerwca miałam okazję uczestniczyć w pokazie marki Słowianka, gdzie prezentowane były zarówno nowości produktowe, które niebawem będą w sprzedaży, jak i zdobienia paznokci. Słowianka zajmuje się bowiem tematem hybryd. W ofercie marki znajdziemy przede wszystkim lakiery hybrydowe (w tym również hybrydy magnetyczne), ale też na przykład żele budujące czy przybory, takie jak pędzelki, kopytka czy pilniczki. Jeśli macie ochotę poczytać troszkę o moich odczuciach odnośnie owego pokazu, to zapraszam dalej.

Pokaz miał miejsce w hotelu Galaxy w Krakowie. Zaczął się o 10:00 i całość trwała 4 godziny. Najpierw prowadząca opowiedziała nam trochę o samej marce, jej historii, założycielce i osobach tam pracujących, oraz o samych produktach marki Słowianka. Następnie założycielka marki, pani Nataliia Larina przeszła do praktyki. Mogłyśmy zobaczyć proces przedłużania paznokcia żelem (nowość w ofercie marki), który swoją drogą wyszedł naprawdę pięknie. Choś początkowo wydawało się, że żelu jest zdecydowanie za dużo, to ostatecznie wszystko wyglądało bardzo naturalnie. Ciekawą rzeczą były szablony marki Słowianka. Mają być bardzo sztywne, ale jednocześnie posiadać dobry klej, aby nie rozpadały się podczas wkłądania do lampy. Najciekawszą rzeczą były jednak kreseczki na szablonie, według których go docinamy. Idealnie przycięty szablon ma być dokładnie szerokości naszego paznokcia. Dzięki temu produkt, którym będziemy paznokieć przedłużać, nie będzie robił się coraz szerszy (bo tego przecież nie chcemy!). Na gotowym paznokciu pani Nataliia namalowała przepięke kwiaty, a wszystko to powstawało przy pomocy jednego pędzelka i mieszania barw na ręku. Jak dla mnie mistrzostwo! Kolejne zdobienia, jakie miałyśmy okazję podziwiać to na przykład piękne wiogrona czy motyl. Muszę przyznać, że takich cudeniek na żywo jeszcze nie widziałam.

Niestety na pokazie było bardzo słabe oświetlenie, stąd taka zła jakość zdjeć ;(



Przez cały pokaz towarzystwa dotrzymywała mi cudowna Agnieszka, którą na pewno doskonale znacie z bloga Agnieszka bloguje. Muszę przyznać, że marka bardzo się postarała, abyśmy poczuły się na pokazie wyjątkowo i uśmiech nie schodził nam z twarzy. Każda z nas miała miejsce w pierwszym rzędzie, zostałyśmy przedstawione i Słowianka nie wypuściła nas z pustymi rękami. 
W prezencie od marki dostałyśmy 3 lakiery hybrydowe, bazę oraz top coat, ale też trochę przyborów - folie transferowe, kopytko, nożyczki i pilniczek. Co prawda, jak już pewnie wiecie,  granatowy czy szary to nie do końca moje kolory, ale będziemy kombinować ;)



Znacie markę Słowianka? Szczerze mówiąc ja nigdy wcześniej o niej nie słyszałam, ale muszę przyznać, że jestem bardzo zaciekawiona! 

28 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że nie mogłam się pojawić i zobaczyć się z Wami ale myślę, że jeszcze to nadrobimy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dostałam zaproszenie na pokaz, ale niestety odmówiłam. Nie było mi po drodze do Krakowa. Może innym razem :) Cieszę się, że event Ci się podobał i dobrze się bawiłyście z Agnieszką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam sobie przy okazji małą wycieczkę i zakochałam się w Krakowie! Już myślę o powrocie ;D

      Usuń
  4. Zaintrygowałaś mnie tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia wyszły, Kasia! :) Pokaz był rzeczywiście fajny, a samo potraktowanie nas przez ekipę Słowianki było iście królewskie :D Dobrze, że zrobiłam screena naszego zdjęcia z Twojego snapchata, bo zostałabym bez jakiejkolwiek pamiątki :D Było mi baaaardzo miło z tak cudowną towarzyszką ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też sobie zapisałam ;D Mnie również, świetnie się bawiłam! <3

      Usuń
  6. Bardzo fajne spotkanie, a zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o nich nie słyszałam :)
    Na te kwiaty nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również pierwszy raz słyszę o tej marce i czekam aż je wyprobujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo pojawi się któryś kolorek w akcji ;)

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. również pierwsze słyszę i mam wrażenie że wzorują się na YSL patrząc na opakowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam to skojarzenie patrząc na logo ;)

      Usuń
  11. Ja również pierwszy raz słyszę o tej marce i czekam aż je wyprobujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mi się obiło o uszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Ja wcześnie nie słyszałam, więc jestem tym bardziej ciekawa jak się spiszą lakiery ;)

      Usuń
  13. Miałam zaproszenie na ten pokaz i do tej pory żałuję, że nie miałam jak tam dojechać :C Piękne kolory lakierów i te zdobienia - szkoda, że ja nie mam do tego za grosz talentu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wskoczyłam w pociąg i zrobiłam sobie małą wycieczkę ;) Do takich zdobień też mam dwie lewe ręce ;D

      Usuń
  14. Nie znałam marki, a zapowiada się bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.