Miesiąc w zdjęciach - maj 2016



Muszę przyznać, że przygotowywanie wpisów z serii "miesiąc w zdjęciach" sprawia mi chyba najwięcej radości ;) Też tak macie, że lubicie wracać do wspomnień w postaci zdjęć? Moim zdaniem to światna forma pamiętnika i bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na prowadzenie konta na Instagramie! Uwielbiam wracać do starszych zdjęć, a gdyby nie ta aplikacji, to pewnie większość z nich w ogóle by nie powstała. Niestety jestem trochę ograniczona pod względem sprzętu, bo niespecjalnie zadowala mnie jakość zdjęć robionych moim telefonem, a aparatu wszędzie ze sobą nie taszczę ;) Ale jeśli nie przeszkadza Wam gorsza jakość, to zapraszam Was również na Snapchata (@minimalniee), gdzie jest zdecydowanie więcej prywaty, choć nadal głównie w formie zdjęć. Też nie lubicie słuchać swojego głosu na nagraniach? ;D Ale dosyć już tego wstępu, zapraszam na oglądanie mojego maja! Standardowo zacznę od ujęć ze wspomnianego Instagrama. Ostatnio pisałam Wam, ze postaram się o więcej kolorów i udało mi się ich trochę przemycić, więc mam nadzieję, że nie będzie już tak monotonnie. Choć moje zamiłowanie do pastelowych zdjęć nadal nie mija!



1. Majówkowe spacery | 2. Wiosna na parapecie | 3 i 5. Nowości świecowe przywiezione z Warszawy | 4. Post o ulubieńcach kwietnia | 6. Mój pierwszy tort Pavlowej


7. Pyszne cappucino z czekoladą. Polecam! | 8. Nowe tła do zdjęć | 9. Zużycia kwietnia | 10. Pavlova w całości, bo jedna warstwa się nie liczy! | 11. Nowy torebkowy nabytek | 12. Home sweet home


13. Kwiecień w zdjęciach | 14. Myślami wciąż na majówce | 15. Uroki wiosny | 16. Cukiereczki zmalowane na warsztatach Indigo | 17. Post o kosmetykach InSight | 18. Elle


19, 21 i 23. Moja aktualna pielęgnacja twarzy | 20. Nowość - w końcu kupiłam matte lipstick crayon z GR! | 22. Przepiękny Biscuit od Semilac | 24. Efekty syrenki od NeoNail


25. Nowość Nivea - płyn mimcelarny | 26. Olejek Magic Rose od Evree | 27. White&gold | 28. Pokaz Słowianka w Krakowie - wybiera się ktoś? | 29. Japonki nie tyją i się nie starzeją | 30 Sezon na frappe otwarty!


31. Reading time | 32. Biurkowe klimaty | 33. Certyfikat od Indigo | 34 i 38. Ulubieńcy maja | 35. Próby zdjęć do posta o nowościach ubraniowych | 36 i 37. Bilans kosmetyczny maja

Początek maja był dla mnie najprzyjemniejszą częścią miesiąca. Odwiedziny mamy, spędzanie leniwego czasu razem i zwiedzanie okolicy, w której aktualnie mieszkam. Nie mam ręki do robienia zdjęć w plenerze, ale niżej kilka migawek z naszych spacerów.
Taki właśnie był mój maj. Mam nadzieję, że równie miło minął Wam ten miesiąc ;)

24 komentarze:

  1. Robisz naprawdę piękne zdjęcia, nigdy nie mogę tak do końca się na nie napatrzeć ♥ Mi kwiecień i maj minęły naprawdę szybko, mam nadzieję, że czerwiec będzie dla mnie łaskawszym miesiącem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło <3 Mi z każdym miesiącem czas leci coraz szybciej… przestałam to już powtarzać we wstępach, bo musiałabym pisać to za każdym razem ;D

      Usuń
  2. świetne zdjęcia:) masz oko do dobrych ujęć i zestawieniu kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Maj to mój ulubiony miesiąc, szkoda że to już ostatni jego dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. zostaje nam rok czekania. Ale oby lato było w tym roku piękne! ;)

      Usuń
  4. super zdjęcia, ja bardzo lubię takie wpisy. Sama chce wprowadzić je na blogu! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo zwlekałam a teraz uwielbiam je przygotowywać! Koniecznie pochwal się, jeśli się zdecydujesz, na pewno zajrzę ; )

      Usuń
  5. cudowne ujęcia , prawdziwie wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, Mosina i Rogalin to też moje okolice :) Piękny torcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, to koniecznie musimy się kiedyś wybrać na kawę! ;)

      Usuń
  7. przepiękne zdjęcia ; ) u mnie równiez znajdziesz podsumowanie miesiąca w zdjęciach ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam przeglądać Twoje podsumowania miesiąca.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. A u Ciebie jak zawsze piękne zdjęcia, aż chce się wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To chyba moja ulubiona seria! Nie żeby reszta nie była; ale tyle pięknych zdjęć na raz budzi w we mnie wiecej emocji ;p

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.