Miesiąc w zdjęciach - luty 2016



Dzisiaj, nadal zostając jeszcze w temacie lutego, kolejne podsumowanie - tym razem w postaci zdjęć. Jest mi bardzo miło, ze tak polubiłyście te wpisy, więc z pewnością zostanie ta seria na blogu dłużej. Nie będę więc zbędnie przeciągać i zapraszam Was ma mix zdjęć, głównie z Instagrama.

1. Post z ulubieńcami stycznia | 2 i 3. Zamówienie z MitiShop | 4. Nowa odsłona bloga
5. Truskawkowy peeling kawowy BodyBoom | 6. Aktualnie używany podkład AM | 7, 8 i 9. Semilac Sexy red
10. Efekty jakie daje pianka Vita Liberata | 11. Mgiełka Sukin | 12. Szampon OMIA, który się u mnie nie sprawdził
13. Wishlista, którą udało mi się w większości już zrealizować | 14. Peeling enzymatyczny Sanase | 15. Piękny rozświetlacz MySecret | 16. Pędzel idealny do bronzera - So Eco Multi Tasking Brush
17. Żel do mycia twarzy Tołpa rosacal | 18. Nowości marki Nivea | 19. Śliczny prezent Walentynkowy ; ) | 20. Aloesowy tonik Avebio, który chcę przetestować do maseczek tonikowych
21. Ulubione zapachy na sezon jesienno-zimowy | 22. Szczotka Tangle Teezer | 23. Uzupełnienie książkowych zapasów | 24. Post o glinkach
25. Całe życie zimne nóżki! | 26. Moja kolekcja lakierów hybrydowych | 27. W końcu mam swój kosmetyczny kącik <3 | 28. Pędzle Hakuro


Jak już wspomniałam, zdecydowałam się na zakup czegoś a’la toaletki. Wybór padł na najmniejsze biurko MACKIE z Ikei, tak jak to planowałam przy tworzeniu wishlisty. Do środka dokupiłam też wkład z działu kuchennego i rozmiar jest jak dla mnie idealny, wszystko akurat mi się do szuflady zmieściło. Do kompletu zamówiłam krzesło stylizowane na Eames i całość idealnie się ze sobą komponuje. Pokażę je Wam jednak innym razem, bo na razie nie stoją jeszcze na swoim miejscu ;p.


W lutym wpadły mi też w łapki nowości książkowe. Dwa kryminały - ostatnia z serii Camilli Lackberg oraz pozycja Dziewczyny, które zabiły Chloe, o której myślałam już od jakiegos czasu, po przeczytaniu opisu na książce, oraz dwie książki urodowe - Szczęśliwa skóra, na którą czaiłam się już dług czas i stosunkowa nowość - Sekrety urody Koreanek. Koniecznie dajcie znać czy macie ochotę, abym napisała po przeczytaniu o ostatnich dwóch coś więcej na blogu! 

I to by było na tyle. Poza Instagramem jakoś specjalnie dużo zdjęć w lutym nie robiłam, ale postaram się poprawić w marcu, żebyście mogły pooglądać sobie też inne kadry. Swoją drogą jestem bardzo ciekawa jakie zdjęcia lubicie najbardziej oglądać? Macie jakiś swój ulubiony typ? Jak dla mnie muszą być chyba tylko w miarę estetyczne, to mi wystarcza do pełnej satysfakcji z ich przeglądania ;)

Dajcie znać jak Wam minął luty!

38 komentarzy:

  1. książek jestem bardzo ciekawa :) tak samo zdjęcia toaletki w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przeczytała recenzję książki o sekretach urody Koreanek :) bardzo głośno o niej obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie postaram się o niej coś naskrobać jak już skończę czytać ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje zdjęcia - jesteś absolutną mistrzynią klimatu i sensualności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post ; ) ja zawsze mam taki napisać a nigdy nie mogę go zrealizowac ; ((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sporo zwlekałam zanim opublikowałam pierwszy post tego typu ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajne podsumowanie :) Też stosuję tę nową serię nivea

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Naprawdę! Toaletka też mi się marzy, ale nie mam nawet gdzie wstawić takiego biurka - musiałabym pozbyć się moich czytelniczych zbiorów na rzecz miejsca na kosmetyki, więc moja decyzja jest jasna :P

    PS Też mam wiecznie zimne nogi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, mają to "coś" :) Perfumy Si uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, fajne nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne podsumowanie ;) mi też udalo się uzupełnić zapasy książkowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie daj znać, jak wrażenia po tych książkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem ciekawa toaletki w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zestawienie zdjęć. Lubie takie posty.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie podsumowania. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ta Twoja a'la toaletka oraz krzesło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam dokładnie to, co pokazywałam na Wishliscie ;) Ale jak to wygląda na żywo na pewno niedługo pokażę, jak już będzie stała tam gdzie chcę ;D

      Usuń
  17. Co moge więcej powiedzieć... Kocham Twoje zdjecia! A najbardziej chyba zwróciłam uwagę na książki, które pokazałaś. 3 z nich bardzo chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* O tych urodowych postaram się napisać za jakiś czas coś więcej ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.