Bilans kosmetyczny grudnia 2015 cz. II - Nowości kosmetyczne


Pora na drugą, znacznie przyjemniejszą część bilansu kosmetycznego - nowości! Grudzień był dla mnie tym miesiącem, kiedy to na raz kończy nam się sporo produktów. Nie wszystkie brak zdążyłam już uzupełnić, ale kilka rzeczy już mam. Oczywiście wpadło też małe co nieco poza planem, ale wszystko mieści się w normie więc jest dobrze! Zapraszam do oglądania ; )

Skończyłam wszystkie płyny micelarne jakie posiadałam, a że jest to dla mnie krok obowiązkowy przy demakijażu, to musiałam coś na szybko kupić. Miałam kupić płyn Sylveco, ale ostatecznie zdecydowałam się ponownie na Biodermę Sensibio H2O, bo była w korzystnym zestawie z kremem do twarzy i pojemnikiem na płatki kosmetyczne (cena - ok 16zł). 

W denku pokazałam Wam również mgiełkę L'Occitane, którą stosowałam do scalania makijażu. W jej zastępstwie wróciłam do ulubionej wody termalnej Uriage. Działa podobnie, a do tego świetnie sobie radzi w przypadku podrażnień (np po zbyt długim trzymaniu glinki ;)).

Z kosmetyków włosowych również same podstawy - suchy szampon Batiste, tym razem nowa wersja Neon lights. Pachnie przyjemnie. Poza tym szampon znaleziony w Naturze OMIA fisio shampoo eco biologico. Skusiła  mnie wersja z olejkiem lnianym, który moje włosy bardzo lubią. Jak na razie widzę tylko, że nie bedzie zbyt wydajny, bo jest dość rzadki.


Z kolorówki do twarzy tylko maluszek - rozświetlacz My Secret. To moje drugie podejście do tego typu kosmetyków. Mój pierwszy egzemplarz był bardziej srebny, co nie pasowało do mojej cery. Tym razem skusiłam się na polecany przez wiele osób My Secret i jak na razie baaardzo mi się podoba ;) Kolor ma piękny, nawet na mojej jasnej cerze nic się nie odcina. Do tego żadnych drobinek, sama tafla.. śliczności ; )

W moja łapki wpadły też dwa nowe lakiery hybrydowe Semilac. Piękną czerwień 039 Sexy red znalazłam pod choinką, natomiast sama kupiłam jeszcze biel 001 Strong white. 

Korzystając z dużej promocji kupiłam też olejek jojoba firmy Nacomi z zamiarem stosowania go na włosy. Jak na razie jestem zadowolona, ale jeszcze muszę go potestować ; )



No i tyle. Ani mało ani dużo. Tak chyba w sam raz ; ) Nie kupowałam niczego przypadkowego ani niepotrzebnego, głownie uzupełniałam ubytki, więc chyba dobrze poszło ; )

A jak wyglądał u Was grudzień? Co ciekawego kupiłyście? Piszcie koniecznie!


26 komentarzy:

  1. U mnie też wpadły Semilaczki, no i płyny micelarne z Sylveco i Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szampony Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo szamponik, mój ulubiony ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo zestaw z Biodermy za 16zł? - bardzo fajna cena :). Jestem ciekawa, gdzie go upolowałaś.Zaciekawił mnie szampon OMIA, chyba nie słyszałam o nim wcześniej. Ten rozświetlacz z My Secret bardzo mi się podoba i gdyby nie to, że mam już tego typu produkty, to na pewno bym się na niego skusiła ;). Widziałam produkty marki Sukin w TkMaxxie właśnie, ale że nie wiedziałam o nich za wiele to nic nie kupiłam. A kusiło mnie kilka rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam z Hebe, jakiś tydzień przed świętami ; ) O marce Sukin też nic nie słyszałam, ale wzięłam w ciemno.. postaram się coś o niej naskrobać ; )

      Usuń
  5. Super jest ten zestaw z Biodermy! Co prawda mam zapas płynu micelarnego w dużej pojemności, aczkolwiek taka miniaturka zawsze by się przydała, a chętnie wypróbowałabym ten krem! Gdzie kupiłaś ten zestaw? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olejek jojoba mam i już prawie go skończyłam - był moim pierwszym i moja skóra naprawdę go polubiła :D Woda termalna Uriage to już mój stały ulubieniec. Kiedy mam podrażnioną twarz przynosi jej ukojenie ni zmniejsza zaczerwienienia, za co jestem jej bardzo wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja olejek kupiłam z myślą o włosach, ale na twarzy też już wylądował i jak na razie jestem zadowolona ; )

      Usuń
  7. U mnie rownież sporo nowości mimo ze miałam sie ogarnąć z kupowaniem ... :|
    Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie praktycznie tylko to, co było mi potrzebne ; )

      Usuń
  8. O, muszę koniecznie sprawdzić ten nowy batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze wypróbować ta wodę termalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty szampon z natury ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości - u mnie też Semilaco pod choinka były, cała gromadka :)
    Takiej wersji Batiste jeszcze nie widziałam szczerze mówiąc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jakie kolorki? To chyba jakaś nowowść, bo też jej wcześniej nie widziałam ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.