Miesiąc w zdjęciach - grudzień 2015


O nowej, miesięcznej serii myślałam już od dłuższego czasu, a magiczny miesiąc jakim jest grudzień sprawił, że w końcu postanowiłam spróbować. Sama bardzo lubię przeglądać zdjęciowe podsumowania na innych blogach, więc może i Wam przypadnie to do gustu ; ) Jeśli więc macie ochotą zobaczyć po krótce jak wyglądał u mnie grudzień to zapraszam dalej!



1. Pierwsza poranna kawa w świątecznym kubku | 2. Mikołajkowy prezent | 3. Nowy olejek do włosów

4. Świąteczny misiowy detal | 5 i 6. Zakupy z przecen w Matrasie (prawie wszystko -50%)

7. Świąteczny manicure | 8. Wygrana w konkursie Semilac (zapomniałam ich pokazać w nowościach! dostałam kolory Biscuit i Stylish brown) | 9. Tegoroczne prezenty

10. Znalezione pod choinką | 11. TOP 9 zdjęć z 2015 roku na instagramie | 12. Ulica Piotrkowska w Łodzi

11, 12,13. Tegoroczna choinka - moja mała duma ; )











Mam nadzieję, że taka luźna forma comiesięcznych postów przypadnie Wam do gustu. Koniecznie dajcie znać, co o tym myślicie! ; )

20 komentarzy:

  1. piekne zdjęcia ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia a choinka faktycznie "mała" duma :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, wszystko pięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie serie na blogach, więc z przyjemnością będę oglądać takie posty u Ciebie ;) Sama myślę o wprowadzeniu jej u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę! Z chęcią zobaczę coś podobnego u Ciebie ; )

      Usuń
  5. cudowne zdjęcia*__*
    lubię takie zdjęcia oglądać ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię oglądać takie mixy z życia innych blogerek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja również lubię takie posty u innych ; )

      Usuń
  7. Świetny klimat uchwyciłaś na tych zdjęciach.

    Lubię takie wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Bardzo lubię oglądać takie zdjęciowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taki sam kubek, ten z pierwszego zdjęcia;) Przepiękna ul. Piotrkowska, wspaniale wygląda(ła). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek przyniósł mi Mikołaj ;D Fakt, Piotrkowska co roku wygląda pięknie ; )

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia! Magiczny miesiąc grudzień to chyba rzeczywiście najlepszy moment na rozpoczęcie "zdjęciowych" postów :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.