Pomysły na prezenty - dla niej


Po krótkiej przerwie przychodzę dzisiaj z postem dla wszystkich tych, którzy odkładają zakup świątecznych prezentów na ostatnią chwilę. Sama jeszcze nie kupiłam wszystkich, a podejrzewam, że nie jestem w tym osamotniona. Jeśli więc też macie ten problem, że wciąż szukacie prezentu idealnego, to zapraszam dalej, być może coś z moich propozycji wpadnie Wam w oko ; )

Nie będę się rozpisywać, bo i tak moja opinia na temat danej rzeczy nie jest tu najważniejsza. Bardziej chodziło mi o skupienie się na danym rodzaju przedmiotu i ewentualnych miejscach, gdzie można je nabyć. Starałam się też, aby cenowo każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego. To do dzieła!

PANI ZACZYTANA
Żaden mól książkowy z pewnością nie pogardzi żadną nową sztuką. Jeśli więc wiecie, że osoba którą chcecie obdarować lubi czytać książki, to nie zastanawiajcie się długo! Gdy nie macie pewności czy nie zdublujecie książki, to warto sięgnąć po jakieś nowości ; )


PANI ROMANTYCZNA

Miłośniczka długich wieczorów na pewno ucieszy się z umilacza w postaci pięknie pachnącej świecy czy kominka zapachowego ; )

Woski Yankee candle / Kominek / Świece Bath&Body Works (tylko stacjonarnie w Warszawie lub Allegro)

KUBKOHOLICZKA
Z doświadczenia wiem, że dla takiej osoby kubków nigdy dość i każdy kolejny znajdzie swoje miejsce w szafce! Można zostać przy tradycyjnym, lub postawić na coś "na wynos". 


PANI FOTOGRAF
Jasny obiektyw to coś, po co chyba każda osoba prędzej czy później sięga. Może więc być fajnym pomysłem na prezent, jeśli planujemy wydać większą kwotę ; ) Jeśli jednak chcielibyśmy kupić coś związanego z fotografią, ale znacznie tańszego, to świetną, moim zdaniem, opcję będzie pasek do aparatu! Można wybierać z wielu dostępnych wzorów lub zaprojektować go samemu ; )



GADŻECIARA
Dla osób lubiących gadżety lub spędzających dużo czasu przy komputerze lub telefonie takie prezenty na pewno zawsze będą udane. Moje propozycje to podgrzewacz do kubka, która podłączamy do komputera kablem USB. Sama muszę coś takiego kupić! Ja znalazłam urocze ciacho, ale na m.in. Allegro znajdziecie też inne, prostsze i tańsze wersje. Dla "uzależnionych" od telefonów polecam za to przenośną ładowarkę lub etui, które również można spersonalizować (wybieramy model telefonu, wersję etui i wzór - z wielu dostępnych lub dodajemy własną grafikę).


PANI ZORGANIZOWANA
Plannery są ostatnio bardzo modne i na pewno niejedna osoba potrzebująca pomocy w organizacji czasu będzie z takiego praktycznego prezentu zadowolona! Dla mniej wymagających dobrym pomysłem będzie zwykły kalendarz ; )




PANI NATURALNA
O kosmetykach, które można komuś podarować pod choinkę można by pisać w nieskończoność. W sklepach jest tego mnóstwo! Zestawy kosmetyków patrzą się na nas z każdej półki sklepowej. Ja jednak pozostanę wierna temu, co sama lubię i polecę Wam na prezent coś bardziej naturalnego ; )


ZMARZLUCH
Jestem zdecydowani ciepłolubna i łączę się w bólu ze wszystkimi zmarzluchami! Jeśli więc wiecie, że ktoś również narzeka, ze wiecznie mu zimno, to kupcie mu coś ciepłego, miękkiego i milutkiego! Na przykład kombinezon do spania w ładne, świąteczne wzory, ciepłe kapcie, ładny szal lub rękawiczki. Co do tych ostatnich to świetne modele można znaleźć w Esprit - dobre materiały a do tego prawie wszystkie mają na palcach punkciki pozwalające na obsługę ekranów dotykowych ; )



I to by było na tyle jeśli chodzi o mojej propozycje ; ) Macie już kupione wszystkie prezenty, czy nadal kupowanie jest jeszcze przed Wami? Pochwalcie się koniecznie swoimi tegorocznymi pomysłami! 



11 komentarzy:

  1. Też zastosowałam podobny podział i myślę, że takie są najbardziej czytelne :D Widzę, ze kilka propozycji zawarłyśmy obie w naszych postach :D
    Obiektyw mi się marzy - od nowego roku odkładam i na pewno przed maturą będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo w takim razie muszę spojrzeć na Twój post i zobaczyć w czym mamy podobny gust ;D

      Usuń
  2. Ja kupiłam siostrze szal w krate, taki jak teraz modne i kominek oraz wosk YK. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się że przypadły do gustu! ;)

      Usuń
  4. Genialnie podzielenie na grupy i świetne propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że się przyda ;)

      Usuń
  5. Kominek polecam gorąco. Mam taki :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.