Pomysły na prezenty - dla niego

Do świąt zostało już kilka dni, więc jeśli nadal szukacie jeszcze ostatnich prezentów, to mam dla Was dzisiaj drugą część pomysłów - tym razem są to propozycje prezentów DLA NIEGO. Sama zawsze mam z tym niemały problem, więc mam nadzieję, że post jeszcze się komuś przyda! ; )


CZYTELNIK
Podobnie jak w przypadku kobiet - jeśli facet, którego chcemy obdarować lubi czytać, to na pewno nie pogardzi kolejną książką. Fajnym pomysłem są też biografie osób, które lubi czy podziwia.

SPORTOWIEC
Osoby mocno wkręcone w aktywność fizyczną czy uprawiające jakiś sport na pewno będą zadowolone ze sportowych gadżetów. Przy okazji udowodnimy, że wiemy co dana osoba lubi lub czym się zajmuje ; )


UBRANIA
Może to i oklepane, ale jeśli znamy rozmiar, gust i potrzeby danej osoby, to może być nadal świetny prezent. Zawsze można postawić na coś odważniejszego i oryginalnego, nie muszą to być czarne skarpety! ; )

GADŻETY
Chyba mało który mężczyzna pogardziłby fajnymi gadżetami. Większość z nich lubi takie rzeczy, więc jeśli tylko znajdziecie coś ciekawego, to nie zastanawiajcie się długo ; )

KOSMETYKI
To trochę prezent awaryjny, gdy nie znamy dobrze danej osoby. Takie gotowe zestawy są już ładnie zapakowane, a wybór jest ogromny. 

DODATKI
Klasyczne, zawsze trafione prezenty. Porządny zegarek czy skórzany portfel zawsze będzie trafionym prezentem. Jeśli więc możemy sobie na to pozwolić, to warto zainwestować w coś porządniejszego. Taki prezent będzie też codziennie w użyciu ; )


GRACZ
Tutaj specjalistką zdecydowanie nie jestem, ale zasięgnęłam opinii od płci męskiej i podobno te dwie gry powinny zadowolić zapalonego gracza ; ) Warto też przejrzeć dotychczasową kolekcję naszego faceta, żeby niczego nie zdublować.

ZMARZLUCH
Męska część populacji dziwnym trafem marznie jakoś zdecydowanie rzadziej niż my, ale na pewno żaden nie pogardzi ciepłą czapką czy swetrem ; )


Czy Wy też macie problemy z kupowaniem męskich prezentów, czy może nie sprawia Wam to większych problemów? Piszcie koniecznie jeśli macie jeszcze inne pomysły! ; )


PS. Czy tylko ja nie mogę ostatnio wyjustować tekstu? ; /

11 komentarzy:

  1. Zapalniczka Zippo marzy się mojemu chłopakowi. Nie chcę mu jej jednak kupić, bo rzucił palenie (co prawda już 3 lata temu), ale boję się, że do tego wróci :C

    OdpowiedzUsuń
  2. kupowanie męskich prezentów to dla mnie ogromny problem! O ile chłopakowi jeszcze daję radę, to z tatą jest katastrofa hah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ja też mam zawsze z tym problemy ;p ; )

      Usuń
  3. Bardzo fajne propozycje
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla sportowców, szczególnie tych trenujących siłowo dobrą opcją jest też białko. :) Sama bym takim nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie dziś dokupiłam koszulę w kratę do większego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis- mój facet to typowy gracz! Pada mu nie kupię bo będzie przeżywał go całe święta, postawiłam na zestaw kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.