Manicure time: Wigilia


Już jutro Wigilia, zapewne przygotowania idą pełną parą! Godziny spędzone w kuchni i sklepach zaowocują cudownym wieczorem w rodzinnej atmosferze ; ) Większość z Nas zapewne mimo zmęczenia chce jednak wyglądać dobrze! Jeśli więc nie macie jeszcze pomysłu na Wigilijny manicure, to może przyda Wam się moja prosta propozycja. Zapraszam na kilka zdjęć ; )


Lakiery: czerwień - Essie Too too hot, biały - liner z Rossmanna (niestety pościerały mi się już napisy), kryształki - Rossmann

Post z poprzedniego roku - klik

17 komentarzy:

  1. Ja pazurki będę robiła jutro na ostatnią chwilę- postawię na delikatne beżowe mani, które musi przetrwać na kolejne dwa dni świąt. Dzisiaj jeszcze tyyyle pracy. Właśnie zamieściłam na blogu wpis- marudziłam o tym co dzieje się w blogosferze a także w moim życiu. Będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją opinię- hejtowanie również wchodzi w grę hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często zostawiam malowanie paznokci na ostatnią chwilę, ale potem tylko nerwy i zmywanie.. ;D

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł :)
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)
    http://myfactoryofcreativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. prze, prze, przepiękne!

    W wolnej chwili zobacz mój najnowszy post ze świątecznym tutorialem:
    http://www.moniquerehmus.pl
    POZDRAWIAM! :D i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )
      Nie zostawiaj proszę żadnych linków ; )

      Usuń
  4. Bardzo pięknie i dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na święta zagościła czerń, szarość i złoto :)
    Twoja propozycja również jest fajna :)

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny manicure! Niezła z Ciebie artystka - ja nie potrafię nic zmalować na paznokciach, poza pojedynczym kolorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to za dużo powiedziane ;p Ale dziękuję bardzo ; )

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.