Odżywka Golden rose Black diamond - alternatywa dla Eveline 8w1?


Jakiś czas temu, konkretnie w poście z nowościami kosmetycznymi sierpnia, pisałam Wam o zakupie odżywki GR Black diamond, bo chciałam zastąpić Eveline 8w1 na coś bezpieczniejszego, bez formaldehydu. Kierując się opinią Ewy Red Lipstick Monster zdecydowałam się na tego czarnego malucha. Czy wyszło mi to na dobre? Jeśli jesteście ciekawe jak ta odżywka sprawdziła się na moich paznokciach to zapraszam dalej.


Od producenta

Dzięki cząsteczkom czarnego diamentu zapewnia paznokciom większą twardość i wytrzymałość. Zawiera podwójną ilość mikro cząsteczek diamentu oraz składników utwardzających. Tworzy na powierzchni paznokcia twardą i błyszcząca powłokę zapewniając tym samym trwałe wzmocnienie cienkich, słabych i łamliwych paznokci. Zapobiega łamaniu i rozdwajaniu paznokci oraz odpryskiwaniu lakieru już po 4 tygodniach stosowania*
* Wynik używania preparatu przez z 4 tygodnie w testach skuteczności
SPOSÓB UŻYCIA
  • Delikatnie wstrząsnąć przed użyciem.
  • Nakładać jedną warstwę jako baza na czyste i suche paznokcie i poczekać do wyschnięcia przed nałożeniem lakieru. Regularnie nakładać dwie warstwy raz w tygodniu aby wzmocnić efekt utwardzenia.


Moja opinia

11ml produktu za 12,90 zł to moim zdaniem dobra cena. Pędzelek jest podłużny, średniej szerokości i dość sztywny, ale dobrze się nim maluje, odżywka nie rozlewa się na skórki jeśli nie nałożymy zbyt dużej ilości. Jest zupełnie transparentna, więc nie otrzymamy mlecznego efektu przy nakładaniu samej odżywki. Buteleczka jest czarna i nie widać zużycia produktu.
To tyle jeśli chodzi o dane techniczne, teraz działanie!
Odżywkę stosowałam tak jak każdą inną - pod lakier kolorowy, przy każdym malowaniu paznokci. Po ok 2,5 miesiąca takiego stosowania paznokcie stały się słabe, łamliwe i bardzo się rozdwajały. Często lakier schodził mi wraz z wierzchnią warstwą paznokcia. Paznokcie wyglądały tak, jakbym nie stosowała żadnej odżywki. Plusem był jedynie brak przebarwień od lakierów kolorowych, czyli odżywka dobrze sprawdziła się w roli bazy.

Niestety u mnie więc ta odżywka się sprawdziła i wracam do Eveline, która utrzymywała moje paznokcie w niemal idealnym stanie. Nie zmienia to jednak faktu, że sporo osób jest z Black diamond zadowolona. Mam więc dla Was małą propozycję. Jeśli któraś z Was miałaby ochotę  ją przetestować na sobie i nie przeszkadza Wam fakt, że trochę jest zużyte, to dajcie znać w komentarzu i zostawcie swojego maila. Pod kolejnym postem podam wylosowaną osobę, do której wyślę odżywkę ; )





Znacie ten produkt? Jak się u Was sprawdził? Dajcie znać!


28 komentarzy:

  1. Mam ich odżywkę 4w1 i uważam, że jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też się nie sprawdziła, moje paznokcie pod jej wpływem stały się nierówne, rozdwojone i pokryte takimi małymi ryskami, dziwna sprawa... W każdym razie nie wrócę do niej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem wyjątkiem… ; /

      Usuń
    2. U mnie się sprawdziła i też stosowałam ją jako bazę pod lakier - co prawda, nie było tak spektakularnego działania, jak po Eveline, ale Eveline po dłuższym używaniu przesuszała mi płytkę paznokci i zaczynały się rozdwajać. Teraz używam hybryd, więc nawet nie ma kiedy nakładać odżywki, ale ta czarna się skończyła i zacznę niedługo testować Smoothing base też z Golden Rose. Zobaczymy.

      Usuń
    3. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ta baza GR ;)

      Usuń
  3. Chętnie przetestowałabym tę odżywkę, bo mam uczulenie na Eveline :C Mogłaby być u mnie jej świetną alternatywą. Mail - elfnaczi@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, szkoda, że się u Ciebie nie sprawdziła, bo ja jestem z niej ogromnie zadowolona.. Widocznie utwardziła mi paznokcie i dużo szybciej rosły. Zawsze używam jej po zdjęciu hybryd, by paznokcie trochę odżyły no i przed każdym nałożeniem zwykłego lakieru :) U mnie za to Eveline działała tylko początkowo - paznokcie rosły w zastraszającym tempie, ale za to po na prawdę długim użytkowaniu paznokcie zaczęły mi się rozdwajać, a płytka paznokcia piec jakbym miała ogień na paznokciu. Widocznie należysz do osób, którym formaldehyd nie szkodzi, bo na moją mamę też nie zadziałał jeszcze negatywnie i bardzo ją sobie chwali :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mi on po prostu nie robi krzywdy ; ) Używałam Eveline kilka lat i nigdy nie odczuwałam żadnego bólu a paznokcie były w niem idealnym stanie. Chciałam coś delikatniejszego ale wracam do kontrowersyjnej 8w1 ; )

      Usuń
  5. Z GR mam odżywkę wygładzającą płytkę paznokcia i w roli bazy sprawdza się naprawdę dobrze, chociaż ostatnio zauważyłam delikatne bąblowanie lakieru... Nie wiem czy to wina samego lakieru czy odżywka wykazuje już pierwsze oznaki 'starcze', ale bardzo mnie to denerwuje. Z powyższą nie miałam jeszcze przyjemności się spotkać, więc chętnie spróbuję :) rogaczki.kosmetyczne@gmail.com. Co do działania Smoothing Base to niestety na moją nierówną płytkę nie podziałała jakoś specjalnie, ale po 25 latach można się do takich rzeczy przyzwyczaić :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie myślę, że w sumie nie używałam nigdy takiej bazy wygładzającej.. muszę kiedyś przetestować ; )

      Usuń
  6. Te wszystkie ich odżywki x w jednym bardzo osłabiały moje paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam tą odżywkę od dłuższego czasu i jestem zadowolona, tyle, że ja odżywek używam głównie po to, żeby lakier nie zabarwił mi płytki, bo na szczęście na kondycję paznokci raczej nie narzekam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chętnie przetestuję GR. Wcześniej też używałam odżywki z Eveline, natomiast obecnie jestem w 5 miesiącu ciąży i odstawiłam ją na bok przez formaldehyd w składzie. Jak do tej pory nie znalazłam jej godnego następcy. Może GR to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u Ciebie lepiej by się sprawdziła niż u mnie ; )

      Usuń
  9. Hej :) Ja właśnie ostatnio zachwalałam Eveline u siebie - ot ironia :D
    Na pewno jak ją skończę to chciałabym dać odpocząć paznokciom od formaldehydu i zastanawiałam się nad nią właśnie :)
    Jak nie jest za późno to byłabym chętna :) Adres: iwonkaleks@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie jest ; ) Wylosuję jedną osobę przy okazji pisania kolejnego posta, czyli pewnie w okolicach środy-czwartku ; )

      Usuń
  10. U mnie też się nie sprawdziła, nie robi nic :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę zdania są rozdzielone po połowie - albo działa dobrze, albo wcale..

      Usuń
  11. To chyba pierwsza niepochlebna opinia. Jak zdejmę hybrydy to pewnie powinnam się pooglądać za jakąś odżywką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie pierwsza, już kilka dziewczyn (tutaj i na instagramie) powiedziało, że u nich też się nie sprawdziła ; )

      Usuń
  12. Szkoda, że nie sprawdziła się przy "naprawie" Twoich paznokci :/ Ja z odżywką Eveline mam takie doświadczenie że zepsuła moje paznokcie i muszę je teraz przywracać do zdrowego stanu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie za to Eveline działa najlepiej.. u każdego coś innego ; )

      Usuń
  13. Chyba wolę nie sprawdzać na moich kruchych paznokciach :(

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się nie sprawdziła, ale sporo osób ją chwali ;p ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.