Jesienna wishlista



Pierwszy dzień jesieni wydaje się być idealny na stworzenie jesiennej wishlisty! Bez zbędnego wstępu zapraszam Was więc na mały podgląd moich chciejstw ; )



1. Balerinki Mel by Melissa
Meliski marzą mi się już od dłuższego czasu i bardzo podobają mi się te z nowej kolekcji. Wszystkie 4 kolory są piękne, ale chyba najbardziej uniwersalnym wyborem będą czarne. Model to MEL POP IX.

2. Giorgio Armani Si
Zapach moim zdaniem absolutnie idealny na sezon jesienno-zimowy. Ciepły i słodki, bardzo w moim stylu. Gdyby nie cena już dawno byłby mój.. ; )

3. Baza ochronna Bumbleandbumble
Brakuje mi takiego kosmetyku, który chroniłby przed ciepłem. Rzadko suszę albo stylizuję włosy na gorąco, ale warto nawet wtedy je zabezpieczyć. Myślę nad małym opakowaniem. Pełna nazwa: Hairdresser's Invisible Oil Heat/UV Protective Primer.

4. Szalik w dużą kratę
Szukałam takiego już w zeszłym roku, ale jakoś nic szczególnie nie wpadło mi w oko.. może w tym roku pójdzie lepiej i uda mi się coś kupić ; )

5. Zegarek Daniel Willington
Ten model podoba mi się już od spokojnie kilku lat, ale jakoś wcześniej nie czułam dużej potrzeby kupna zegarka.. Od jakiegoś czasu trochę mi się pozmieniało i uważam, że poza oczywistą funkcją pokazywania czasu byłby po prostu pięknym dodatkiem. Cena wysoka, ale może kiedyś… ; )

6. Gruba lokówka
Mam włosy kręcone, ale jak wiadomo, takowe bardzo rzadko kręcą się tak, jakbyśmy tego sobie życzyły ; ) Taką lokówką mogłabym zrobić małe poprawki, bo moje włosy naturalnie tworzą luźne loki. Mam zwykłą lokówkę, ale loki nią wykonane są zbyt mało naturalne. Myślę, że taka ze średnicą 38mm byłaby idealna.

7 i 10. Poszewki na poduszki i narzuta na łóżko
Odkąd się przeprowadziliśmy i mamy osobną sypialnię złapałam małego bzika na jej punkcie ;D To zdecydowanie moje ulubione miejsce w domu! Do pełni szczęścia i piękne łóżka brakuje mi jednak jakichś ładnych poszewek na poduszki dekoracyjne i narzuty. Coś misiowatego lub sweterkowego mile widziane ; )

8. Lampa pierścieniowa
Światła mamy już w ciągu dnia coraz mniej i zdjęcia nie wychodzą już takie, jakbym tego chciała. Od dłuższego czasu myślę nad kupieniem lampy. Nie wiem jednak czy lepsza byłaby zakładana na statyw czy na obiektyw.. Posiada ktoś takie cudo i mógłby podzielić się swoją opinią?

9. Pędzle
Mam taki swój mały, podstawowy zestaw pędzli, jakie udało mi się uzbierać, ale zdecydowanie przydałoby się kilka nowych sztuk, zwłaszcza do twarzy, co pozwoliłoby mi na rzadsze ich pranie. Zastanawiam się nad zestawem Hakuro, ale nie jestem jeszcze zdecydowana.. ; )


Znajdujecie tu coś ze swoich zachcianek, czy może macie zupełnie inne? Koniecznie dajcie znać co takiego Wy chętnie byście przygarnęły! ; )



30 komentarzy:

  1. Również wśród moich zachcianek już w zeszłym roku wisiał mięciutki, cieplutki szal, którym można się opatulić :) Wtedy się nie udało, ale teraz spodobał mi się dzal z C&A. Szal tak, cena zdecydowanie NIE. Ale z pomocą przyszedł TkMaxx i mam swój idealny szal kominowy! I to o połowę tańszy niż w sieciówce. Za Twoje poszukiwania trzymam mocno kciuki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nawet nie pomyślałam o Tkmaxxie! Koniecznie muszę zajrzeć ; ) Dzięki! Na razie na oku mam jeden z Reserved, ale moim zdaniem cena zbyt wysoka jak na akryl, więc jak nic nie znajdę to poczekam na jakąś zniżkę ; )

      Usuń
    2. Jeśli się nie mylę, to od 25 września są jakieś zniżki i w Reserved powinno być -20% lub -25% :).
      http://www.styl.pl/raporty/raport-stylowe-zakupy

      Usuń
    3. Ja po cichu liczę na kolejną promocję -40% w Reserved ;D

      Usuń
    4. W takim razie trzymam kciuki! :D

      Usuń
  2. Mam dosyć podobne balerinki, ale zdecydowanie to się są melisski ;). Po prostu takie zwykłe, ale podobnie miękkie i elastyczne ;). Na Melisski pewnie kiedyś się skuszę, póki co, jeszcze nie mogę się zdecydować. Też zamierzam kupić zegarek, myślałam o DW, ale teraz podobają mi się zegarki z Time and more, przede wszystkim Cluse. Lokówkę kupowałam w ubiegłym roku (a może to było na początku tego roku?), ale taką bez klipsa i powiem szczerze, że ostatnio rzadko jej używam. Chyba wolę proste włosy. Ale Ty masz włosy kręcone, więc do poprawek taka lokówka na pewno Ci się przyda i będziesz ją często używać. Oo! Też szukam poszewek na poduszki, takich milusich, ładnych, głównie szarych i białych. Gdybyś coś ciekawego znalazła i w rozsądnej cenie to daj znać ;). Kolejny punkt także za mną chodzi. Mówię oczywiście o lampie pierścieniowej, ale że się na tym nie znam, to nadal nie wiem, która byłaby lepsza i ciągle odkładam ten zakup. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Melisski ciekawią mnie same w sobie jako buty ;D Bardzo jestem ciekawa czy faktycznie są takie wygodne i niezniszczalne ;D Pooglądam sobie ten zegarek o którym mówisz, może mnie też zauroczy ; ) A co do lokówki to moja aktualna jest z klipsem, ale uzywam jej tak jak stożkowej (nie używam go), więc tą grubszą też bym tak używała ; ) Jak znajdę jakieś fajne poduchy to dam znać! ale jak na razie cienko to widzę.. ładne sweterkowe widziałam w H&M home, ale cena jak za poszewkę moim zdaniem zbyt wysoka ;(

      Usuń
  3. Ten model Melisek jest uroczy i pewnie się na nie skuszę, ale w wersji nude, bo czarne meliski już mam :) Dla mnie to najwygodniejsze buty - mam 3 pary - dwie są ideale (POP VIII, POP VII), jedna średnio mi się sprawdza, ale teraz już wiem, że po prostu taki model (FRESH IV) nie pasuje do mojej stopy (noga mi w nim lata i wszystko kończy się otarciami).
    Też poluję na ogromny szal w kratę, ale na razie nie mam nic upatrzonego :) Pędzle z Hakuro mam w planach zakupić i już przebieram nóżkami w oczekiwaniu na DDD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nude też są piękne! Zresztą wszystkie wersje kolorystyczne tego modelu mi się podobają ;D POP VIII w wersji nude z czarnym serduszkiem śniły mi się po nocach, ale niestety nigdzie ich już nie ma ;((

      Usuń
  4. Szalik w kratkę jest również na mojej jesiennej wishliście :) Zapach Si także mi się marzy, ale cena faktycznie konkretna, mam odpowiednik tego zapachu z Nicole, ale to jednak nie to samo co oryginał... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad jakimś zamiennikiem.. ; )

      Usuń
  5. ja cały czas szukam idealnej narzuty na łóżko i jak już mi się jakaś podoba to cena jest kosmiczna :) a i perfumy Si bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, większość ładnych jest droga.. może w Biedrze coś rzucą na święta ;D

      Usuń
  6. Narzuta i poduszki zdecydowanie są moimi niezbędnikami jesienią - kawa w łóżku i blogowanie ;) Pozdrawiam, obserwuję także na Insta i do zobaczenia na Meet Beauty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba i ja pokuszę się o taką wishlistę. Sama lubię czytać takie posty, a i pozwala to jakoś uporządkować najważniejsze chciejstwa na dany sezon :)
    Co do lampy, posiadam taką: https://e-trade.com.pl/pl/lampy-studyjne-stale/lampa-pierscieniowa-40w.html?search_query=lampa+pierscieniowa&results=13 wraz ze statywem (który mógłby być nieco bardziej stabilny). Ogólnie jestem zadowolona, chociaż czasem muszę się jeszcze doświetlać zwykłą żarówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę co by Ci się przydało! ; ) A fotografujesz z tą lampą w nocy czy tylko w dzień? ; )

      Usuń
  8. też szukam czegoś dobrego do włosów chroniącego przed ciepłem i nie pomyślałam o Bumble & Bumble, a bardzo ich produkty mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natknęłam się na kilka pozytywnych recenzji tego produktu, więc pewnie na niego padnie ; )

      Usuń
  9. Na szalik w kratę poluję od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę realizacji wszystkich punktów! Ja mam ostatnio totalnego bzika na punkcie dekoracji do domu, co chwilę wynajduję potrzebę posiadania jakiejś nowej poduszki, świeczki, ramki, koca, koszyka, pudełka itp. więc już nawet nie uwzględniałam ich w wishliście ;) Skąd są te poduchy ze zdjęcia ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja się staram hamować, bo niedługo nie będzie gdzie stawiać ;D A poduszki znalezione po prostu w grafice google niestety.. ; )

      Usuń
  11. Idealna lista również dla mnie. Kupiłabym i chcę kupić chyba wszystkie rzeczy, które są na Twojej liście. Sama zastanawiam się nad tą lampą ale nie wiem jakie daje efekty i czy rzeczywiście jest dobra. Czas chyba więcej o niej poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy podobny gust i potrzeby ;D o lampie też muszę poczytać, bo jak na razie nie trafiłam na nic, co by mnie usatysfakcjonowało i pomogło w zakupie ;)

      Usuń
  12. Ten typ zegarka i mnie zauroczył. Prosty i jednocześnie rzucający się w oko. Kiedyś nosiłam zegarek każdego dnia i nie wyobrażałam sobie, by sprawdzać godzinę na telefonie. Przez ostatnie pół roku głównie przebywałam w domu i odzwyczaiłam się trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie byłam przyzwyczajona do zegarka, ale jakoś naszła mnie ochota żeby to zmienić ;)

      Usuń
  13. Perfumy Si to doskonały wybór na okres jesienno-zimowy:) U mnie sprawdzają się tylko w tym okresie. Tak sobie myślę, że moja jesienna wishlista składałaby się wyłącznie z perfum :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie cena to już byłyby moje ; ) A co takiego by się znalazło na tej liście? Może sobie coś podpatrzę ;D

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.