Wiosenno-letnia wishlista


Wiosna - napawa optymizmem, najlepsza pora roku na wszelkie zmiany! Ale oprócz planów i zmian u mnie to pora na nową chciejlistę ; ) Tą jesienno-zimową pokazywałam już tutaj i poza kosmetykami Balea udało mi się ją w pełni zrealizować ; ) Tym razem moja lista jest krótsza o połowę, więc mam nadzieję, że te rzeczy uda mi się nabyć w najbliższym czasie.

1. Torebka
Pojawiła się też w ostatniej wishliście, ale niestety okazało się że ta, którą kupiłam, nie mieści w sobie A4. Szukam więc kolejnej, tym razem większej. Zastanawiam się nad tą z H&M, choć nie jestem jeszcze pewna czy wolę jasną cz czarną ; )

2. Buty sportowe
Potrzebne mi nowe buty do ćwiczeń. Szukam czegoś uniwersalnego, co nada się zarówno do ćwiczenia w domu, na siłowni jak i do biegania. Tylko czemu te piękne modele Nike free run nie są u nas dostępne? ;(

3. Converse
Mam już jedną parę i jestem z nich bardzo zadowolona. Tym razem marzą mi się te białe, skórzane i do kostki. Będą pasowały do wszystkich letnich stylizacji ; )

4. Baza pod cienie
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad nową bazą, ale odwlekam ten zakup, bo nie wiem na co się zdecydować. Mam tłuste powieki, na których nic nie trzyma się zbyt długo. Początkowo rozważałam tą z Lumene, ale myślę też, czy nie zainwestować w Urban Decay. Może możecie coś polecić?

5. Mata do ćwiczeń
Moja mata jest już mocno wysłużona i nie wygląda najlepiej. Jeśli nowa to koniecznie w jakimś ładnym kolorze, co by się milej jej używało ; )

6. Make me bio
Ta marka ciekawi mnie już od dłuższego czasu i mam ochotę w końcu coś wypróbować. Najbardziej ciekawią mnie kremy do twarzy i puder myjący. 

7. Paletka Zoeva
Jeszcze jakiś czas temu pewnie zamieściłabym tu którąś z paletek Naked Basic. Jednak cienie z Zoevy, w przeciwieństwie do UD, zbierają praktycznie same pochwały. Jestem bardzo ciekawa czy faktycznie są takie świetne ; ) Kolorystycznie najbardziej pasuje mi paletka Naturally Yours.


A na czym Wy najchętniej położyłybyście swoje łapki? ; )




17 komentarzy:

  1. Z MMB mam krem różany i szczerze mówiąc spisuje się średnio, bo zapycha mnie na nosie i przyczynia się do powstawania wągrów. Wydaje mi się, że może być troszkę za ciężki na wiosnę i lato, przez swoją dość treściwą konsystencję. Puder myjący jest podobno świetny,też mam zamiar go przetestować, ale najpierw sprawdzę Sylveco. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to będę musiała się przyjrzeć dokładnie składom tych kremów zanim się na któryś zdecyduję.. Sylveco też ma puder myjący w swojej ofercie? ; )

      Usuń
    2. Nie ma niestety, to był taki skrót myślowy - chodziło mi ogólnie o ich ofertę, podobno super jest lekki krem brzozowy, żele myjące do twarzy, itd. ;) To już zależy od preferencji, a ostatnio głośno o tej marce, muszę się jej lepiej przyjrzeć! Co do MMB - zbiera dużo dobrych opinii, możliwe, że jestem jedyną, u której nie do końca się sprawdził. :D

      Usuń
    3. A no właśnie zdziwiłam się, że nic o nim nie słyszałam, bo tak jak mówisz firma jest ostatnio bardzo polecana ;) o ich kremach też czytałam dużo pozytywnych opinii, więc pewnie w przyszłości na nich też położę łapki ;) choć na razie bardziej mnie kusi właśnie żel do mycia twarzy (taki jasnoniebieski) bo szukam czegoś delikatnego do używania rano ;)

      Usuń
  2. Ja też miałam problem z bazą pod cienie. Od kilku lat jestem wierna bazie Bell perfect skin - mały słoiczek, fioletowy kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna lista i trzymam kciuki za realizację :) Chętnie do swojej dopisałabym paletkę Zoeva, chociaż zdrowy rozsądek podpowiada mi, że zupełnie nie jest mi potrzebna... Ale jest taka piękna! :D Jestem również ciekawa kremów Make Me Bio, ale chyba najpierw zrealizuję chciejstwo związane z marką Sylveco. Oba tak długo odkładam, że sama nie wiem co ciekawi mnie bardziej.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco też mnie kusi, na razie myślę głównie nad żelem do mycia twarzy ; )

      Usuń
  4. Bardzo polecam bazę z UD. Mam opadające powieki a ona utrzyma wszystko na swoim miejscu, serio. Polecam bez ściemy :) conversy tez uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, może uda mi się jakoś ją przetestować ; )

      Usuń
  5. Jakiś tydzień temu dotarła do mnie paletka Zoevy i jestem w niej zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się, ale przed zakupem powstrzymuje mnie myśl, że pewnie nie wykończę wszystkich cieni.. dylematy ;)

      Usuń
  6. Ja mam czarną torebkę z H&M i jestem strasznie zadowolona. Jest pojemna i wszystko się w niej mieści i jest naprawdę dobrze wykonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałam się nad tym wykonaniem, bo widziałam sporo już osób, które miały ją bardzo zniszczoną.. nie mogę się zdecydować ; )

      Usuń
  7. Ja mam czarną torebkę z H&M i jestem strasznie zadowolona. Jest pojemna i wszystko się w niej mieści i jest naprawdę dobrze wykonana.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.