Czytelnicze wyzwania na 2015 rok


Czy są tu jakieś mole książkowe? A może osoby, które chciałyby czytać więcej, ale nie mogą się zmotywować? Mam dla Was 3 propozycje wyzwań książkowych znalezionych w sieci, na każde mamy cały 2015 rok. To jak, przyłączycie się? ; )


1. Przeczytam tyle, ile mam wzrostu
Wiem, że taka akcja była kiedyś organizowana na jakimś blogu, ale nie wiem, czy jest kontynuowana. Ale zawsze można to zrobić samemu, tylko dla siebie. O co dokładnie chodzi? Po przeczytaniu książki mierzymy jej grzbiet i wyniki sumujemy. Dążymy oczywiście do uzyskania równoważności naszego wzrostu.
Dla miłośników e-booków pomocna będzie ta strona :  http://bookznami.pl/czytaj/policz.html
edit: wyzwanie prowadzone jest tutaj - http://dzosefinn.blogspot.com/2014/12/2-przeczytam-tyle-ile-mam-wzrostu.html

2. Przeczytam średnio 1 książkę tygodniowo
To wyzwanie można znaleźć na facebooku (https://www.facebook.com/52bookchallenge?fref=nf). Przydatna może się okazać strona www.goodreads.com, gdzie znajdziemy zakładkę "2015 reading challenge". Wpisujemy tam liczbę książek, którą chcemy w tym roku przeczytać a system pomaga nam w liczeniu. Jeśli 52 książki to za dużo/za mało to zawsze można wpisać inną liczbę ; )

3. Będę czytać różne książki
Tu chyba nie muszę nic tłumaczyć - po prostu czytamy książki spełniające podane warunki ; )



Zachęciło Was któreś wyzwanie? Przyłączycie się? A może znacie/bierzecie udział w jakimś innym?



12 komentarzy:

  1. Ja sobie po prostu obiecałam, że w tym roku przeczytam więcej książek, bo w poprzednim to niestety było ich niewiele. Zapomniałam troche jak bardzo lubię czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby stawiać sobie realne cele ; ) Ja z zapominaniem o czytaniu na szczęście nie mam problemu ; )

      Usuń
  2. Hej ;) Ta akcja przeczytaj ile masz wzrostu jest kontynuowana - zapisy są tutaj :http://dzosefinn.blogspot.com/2014/12/2-przeczytam-tyle-ile-mam-wzrostu.html. Też się do niej zapisałam . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładam tylko to, co realne ;) Moja praca nie ogranicza się do pracy w miejscu zatrudnienia, do tego dzieci, dom, blog ;) Tylko czas urlopu, t czas na prawdziwe czytanie - do zatracenia i do zarwania nocy ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie intensywne czytanie też pozwalam sobie tylko w czasie jakiegoś wolnego ; ) Ale na co dzień czytam w komunikacji miejskiej i pociągach ; )

      Usuń
  4. Super akcja, sama czytam nie wiele, ale to głownie nie przez brak chęci - a czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz sama sobie wyznaczyć cel, adekwatny do czasu jaki możesz poświęcić na czytanie ; ) Ja zazwyczaj czytam w drodze, dużo rzadziej rozwalam się na kanapie z książką :D

      Usuń
  5. Ja po spektakularnym położeniu wyzwania centymetrowego do niczego się nie wpisuję :) Wyznaczyłam sobie książki, które chcę przeczytać z własnych zbiorów - a resztą zajmę się jak opróżnię półkę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj aż tak źle poszło? Ważne, że masz jakiś cal do którego chcesz dążyć ; )

      Usuń
  6. Ja biorę udział w wyzwaniu granice.pl "przeczytam 12 książek w 2015", ale liczę na to, że ogarnę więcej lektur. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 12 to nie problem, więc postawiłam sobie poprzeczkę wyżej ; )

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.