Miesiąc w zdjęciach - listopad 2016

Jak co miesiąc przygotowałam małe zdjęciowe podsumowanie! Na Instagramie starałam się być regularnie i nawet mi to wyszło ;) Nie przedłużam więc i zapraszam Was do oglądania ;)

1. Pomada do ciała od Hogi Cosmetics | 2. Dobrana indywidualnie pielęgnacja marki Kiehl's | 3. Kalendarz adwentowy od Nuxe | 4. Świetna książka - "Odprysk"


5. Cudowna pamiątka - Instabook | 6. Sprzątanie! | 7. Wpis z cyklu DIY | 8. Metal manixy od Indigo


9. Denko października | 10. Prezent od marki Golden Rose | 11. Recenzja kosmetyków od Elia.pl | 12.   Rogale na św Marcina ;)


13. Nowy post | 14. Kolejna świetna książka - tym razem charlotte Link | 15. Nowe śliczności z Kiko | 16. Kawka z rana jak śmietana!


17. Wpis o broznerze z GR | 18 i 20. Wpis o tym, co wkurza blogerkę ;) 19. Kalendarz adwentowy


21. Misiowa zakładka | 22. Gołe paznokcie, bo dopadło mnie uczulenie ;( | 23. Brzoskwinka z BBW | 24. Wpis o metal manixach - krok po kroku


25. Szczotkowanie ciała na sucho - wpis niebawem! | 26. Nowa lampa do paznokci <3 | 27. Instabook | 28. Wygrana w konkursie marki Claresa


29. Dobre nawyki w pielęgnacji cery trądzikowej | 30. Ukochane światełka <3 | 31. Świetne oleo-kremy z Bivaxa | 32. Świąteczne kubki - czas start!


33 i 35. Wpis o lekcjach fotografii | 34. Rewelacyjna pozycja pani Link | 36. Szukanie idealnego szamponu trwa


A jak minął Wasz listopad? Mam nadzieję, że równie miło jak mi ;)

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.