Dopełnienie pielęgnacji włosów - Biovax Oleo-krem - Gold i Caviar


Odżwyki bez spłukiwania jakoś nigdy zbyt dobrze się u mnie nie sprawdzały, nie widziałam po nich żadnych większych różnic w kondycji moich włosów. Podobnie to wyglądało przy odżywkach w sprayu - ułatwiały roczesywanie i nadawały połysk, ale dla moich suchych z natury włosów nie było to wystarczające. Aż nagle trafiłam na coś, co opisem wydawało się pasować idealnie, jako dopełnienie mojej codziennej pielęgnacji. Połączenie kremu i olejku, czyli coś, co dodatkowo nawilży i odżywki, ale jednocześnie nie będzie obciążało włosów. Tylko czy faktycznie uzyskałam właśnie taki efekt?

Luksusowy OLEOKREM to połączenie odżywczej mocy najlepszej jakości, szlachetnych olejów z lekką, otulającą konsystencją kremu. Bez efektu obciążenia włosów. 

OLEOKREM sprawi, że włosy będą:
     - idealnie wygładzone i miękkie
     - zjawiskowo lśniące
     - intensywnie odżywione i zdrowe
     - naturalnie piękne i lekkie, bez efektu obciążenia

Oleokrem to preparat, który doskonale uzupełni codzienną pielęgnację włosów, dopełni działanie odżywki bądź maski, potęgując efekt upiększenia fryzury. 

Dzięki unikalnej formulacji, OLEOKREM BIOVAX można stosowac na dwa sposoby:
- na włosy wilgotne - krem zastosowany po umyciu i osuszeniu włosów ręcznikiem, delikatnie wmasowany w wilgotne pasma, nawilży je i odżywi, jednocześnie ułatwiając ich stylizację
- na włosy suche - nałożony w ciągu dnia, krem ujarzmi puszące się włosy, wygładzi je i nabłyszczy, zabezpieczając jednocześnie końcówki przed rozdwajaniem

Oleokremy Biovax Glamour stanowią niespotykane połączenie wysokich właściwości odżywczych z delikatnością konsystencji kremu. Dzięki lekkiej teksturze nie wymagają spłukiwania.

Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax® Gold zawiera unikalne połączenie drogocennych składników: czystego 24-karatowego złota i dwóch najcenniejszych afrykańskich olejów: Arganowego i z Baobabu.

Aqua ● Glycerin ● Dimethicone ● Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer ● Phenyl Trimethicone ● Oleyl Alcohol ● Colloidal Gold ● Argania Spinosa Kernel Oil ● Adansonia Digitata (Baobab) Seed Oil ● D-panthenol ● Tocopheryl Acetate ● Polysorbate 60 ● Sorbitan Isostearate ● Trimethylsiloxysilicate ● Dimethiconol ● Tricedeth-6 ● PPG-3 Benzyl Ether Myristate ● C13-15 Alkane ● Amodimethicone ● Cetrimonium Chloride ● Trideceth-12 ● Sodium Benzoate ● Phenoxyethanol ● Ethylhexylglycerin ● Parfum ● Eugenol ● Alpha-Isomethyl Ionone ● Citronellol ● Benzyl Salicylate ● Linalool ● Geraniol ● Mica ● C.I. 77891 ● C.I. 77491 ● Citric Acid

Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax® Caviar kryje w sobie unikalne wartości odżywcze pochodzące z naturalnych skarbów: delikatnego kawioru i cenionych indyjskich olejów Moringa i Tamanu. 

Aqua ● Glycerin ● Dimethicone ● Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer ● Phenyl Trimethicone ● Oleyl Alcohol ● Caviar Extract ● Moringa oleifera Seed Oil ● Calophyllum Inophyllum Seed Oil ● D-panthenol ● Tocopheryl Acetate ● Polysorbate 60 ● Sorbitan Isostearate ● Propylene Glycol ● Trimethylsiloxysilicate ● Dimethiconol ● Tricedeth-6 ● PPG-3 Benzyl Ether Myristate ● C13-15 Alkane ● Amodimethicone ● Cetrimonium Chloride ● Trideceth-12 ● Sodium Benzoate ● Phenoxyethanol ● Ethylhexylglycerin ● Parfum ● Benzyl Salicylate ● Butylphenyl Methylpropional ● Citronellol ● Geraniol ● Hexyl Cinnamal ● Limonene ● Linalool ● Mica ● C.I. 77891 ● C.I. 77491 ● Citric Acid

Obie wersje są do siebie na tyle podobne, że będę opisywała je razem.

OleoKremy stosowałam na trzy różne sposoby:
na mokre włosy zaraz po umyciu (przed zawinięciem je w ręcznik) - nakładałam wtedy większą ilość i wmasowywałam w mocno mokre jeszcze włosy
 na mokre włosy po odsączeniu z nich wodu (po zdjęciu ręcznika) - ilość mniej więcej zielonego groszuku wmasowywałam w wilgotne włosy
 po wyschnięciu (wysuszeniu włosów) - niewielką ilość rozprowadzałam na dłogości włosów

W każdym z tych przypadków oleo-kremy świetnie się u mnie sprawdziły. Nakładane na mokre włosy i pod ręcznik miały okazję wniknąć we włosy trochę głębiej, dzięki czemu były one potem odżywione i nawilżone. Podobnie z nakładaniem mniejsej ilości na wilogtne włosy - dawało to nawilżenie i zmiękczenie włosów. Kremy nakłądane na suche już włosy świetnie za to radziły sobie ze zmiejszeniem ich puszenia oraz nadawały włosom zdrowszy wygląd.

Oleo-kremy stanowią więc świetne dopełnienie pielęgnacji włosów. Sprawdzają się jako dodatkowy zastrzyk odżywienia i nawilżenia. Jako że należy je nakładać w małych ilościach (aby nie obciążyć włosów, ani też ich nie przetłuścić), są niesamowicie wydajne. Jedna tubka wystarczy spokojnie na długie miesiące codziennego stosowania. Dodatkowym atutem tych produktów są ich zapchy. W obu przypadkach przypominają mi perfumy - ciepłe, otulające, lekko słodkie i bardzo kobiece. Owe zapachy utrzymują się też na włosach! Ja sama ich niestety nie czuję, ale dostałam już kilka komplementów na temat zapachu moich włosów, więc mam na to dowód ;)

Jeśli chodzi o różnice, wersja Gold wydaje mi się być odrobinę lżejsza, więc powinna lepiej się sprawdzić na włosach potrzebujących odżywienia, ale jednocześnie cienkich i delikatnych. Mimo że moje włosów takie nie są (nic ich praktycznie nie obciąża), to właśnie ta wersja bardziej przypadła mi do gustu. Pokazywałam Wam ją zresztą w ulubieńcach października. Ale różnica jest naprawdę minimalna. w ogólnym rozrachunku obie wersje działają tak samo dobrze.

Znacie te kosmetyki? Wiem, że jest ostatnio o nich coraz głośniej i wcale się nie dziwię - przyłączam się do zachwytów! ;)

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.