Miesiąc w zdjęciach - marzec 2016



W niedzielę jak zwykle u mnie miło i przyjemnie, mało tekstu, więcej zdjęć ;) Bardzo lubię takie posty oglądać u innych i Wy też je chyba lubicie, więc zapraszam Was dzisiaj na lekki post ze zdjęciowym podsumowaniem minionego miesiąca. W marcu znowu nie robiłam zbyt dużo zdjęć, ale może w końcu kwiecień okaże się pod tym względem bogatszy!


1. Przeziębienie dopadło mnie na samym początku miesiąca, ale post napisałam! ;D | 2. Think pink and read pink! Jeśli nie znacie Fannie Flagg, to gorąco polecam, ja uwielbiam! | 3 i 4. Długaśny post z nowościami lutego | 5. Początki testów szczotki Tangle Angel | 6. Sławny krem pod oczy Kiehl's


7. Nowa seria na blogu, będzie pojawiała się co 2 miesiące | 8. Mini pomadka Too Faced Naked Dolly | 9. Box Sephory Nude is chic | 10. Świetny puder do mycia twarzy z MakeMeBio | 11. Śliczna TA | 12. Ksiażka, która opanowała internet!


13. Hardi Milk bardzo ładnie wygląda na paznokciach solo | 14. Słodki prezent z okazji dnia kobiet | 15. Duet nowości do włosów Nivea | 16. Kawa z rana jak śmietana! | 17. Będę miała okazję znów pojawić się na Meet Beauty | 18. Post o alternatywach peelingu mechanicznego


19. Baza pod cienie Too Faced, jak dotąd najlepsza jaką miałam | 20. Delikatne dodatki | 21 i 23. Po raz kolejny anielska ślicznotka | 22 i 24. Recenzja hitu blogosfery - Sekretów urody Koreanek


25. Przemiły prezent od marki Evree | 26. Wielkanoc | 27. Skończył się ;( | 28. Cudowny żel w przepięknym opakowaniu | 29. Świetny bronzer Too Faced pachnący czekoladą


W marcu wróciłam po małej przerwie do palenia świec! Na nowo zakochałam się w tych z Bath&Body Works, a do mojej małej kolekcji, w formie przepięknego prezentu, dołączyła nowa - Dark kiss. Oprócz tego znalazłam sobie świetne tło do zdjęć w postaci książki, co zresztą pewnie zauważyłyście ;D Chyba wkradło się trochę monotonii, w kwietniu postaram się trochę te zdjęcia urozmaicić! ;)

Mam nadzieję, że lubicie takie podsumowania, bo ja bardzo!

22 komentarze:

  1. A kubeczek skąd masz bo kojarzę grafikę jednak nie wiem czy do odpowiedniego sklepiku przypinam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna szczotka <3
    Ciekawy post!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje zdjęcia! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj uwielbiamy takie podsumowania.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz cudne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza świeca wygląda apetycznie! :) Na produkty Insight mam chęć, a ta mini pomadka z Too faced przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Insight też ciekawiły mnie na długo zanim zdecydowałam się na zakup ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam przesiadywać tu u Ciebie! Jesteś świetna, zauroczyłam się Twoimi zdjęciami. A ten post szczególnie przypadł mi do gustu :)

    http://www.myownlittlelovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj lubimy i to bardzo! Takie ładne zdjęcia, że nie potrzebuje dodatkowej zachęty, aby regularnie przeglądać Twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.