INGLOTowe zakupy


Dzisiaj mam dla Was post zakupowo-informacyjny. Pokażę Wam co kupiłam w Inglocie oraz powiem o aktualnej ofercie firmy, jeśli jeszcze komuś udało się nie usłyszeć ; ) Dla zainteresowanych zapraszam dalej, będzie trochę zdjęć ; )
Moje ostatnie zakupy to jedynie cienie do powiek. Już dawno chciałam skomponować sobie własną paletkę w Inglocie. Mam jedną Sleeka ale poza 2 cieniami reszta jakoś leży.. chciałam więc coś, co mnie całkowicie zadowoli i gdzie nie znajdę nic przypadkowego. Jednak wchodząc do sklepu dowiedziałam się o aktualnej ofercie - paletkę oraz 5 cieni okrągłych kupimy za 39zł. Byłoby idealnie, gdyby można ją było jeszcze samemu skomponować.. ale nie ma tak dobrze ;p Jednakże mamy do wyboru 5 gotowych paletek w różnych odcieniach, więc myślę, że większość znajdzie jakąś dla siebie.


Ja wahałam się między 1 a 2. Ostatecznie skusiłam się wersję 2, jednak zdecydowałam się jeszcze dokupić coś złotego.


W wersji 2 mamy 2 cienie matowe (353 i 329) oraz 3 cienie o wykończeniu Double spakrle (467, 456 i 457). Złoto które sobie dobrałam to 119 AMC Shine. Na zdjęciu cienie bez żadnej bazy.
Z tego co widziałam wersja 1 to same cienie perłowe.

Cień gościnny na zdjęciu to również nowość, tym razem z kolorówki Biedronki. Wzięłam na próbę, zobaczymy co to takiego ; )


Podsumowując - jeśli lubicie cienie Inglota a kolorystyka którejś z paletek jest w Waszym guście to myślę, że jest to fajna okazja żeby trochę zaoszczędzić lub może podpowiedzieć co nieco Mikołajowi ; )


Słyszałyście o tej promocji? Skusiłyście się na którąś wersję? ; )



6 komentarzy:

  1. Ta promocja mnie kusiła, ale mam już kilka paletek cieni z Inglota, dlatego chwilowo odpuściłam. Ale może jeszcze przed świętami się skuszę, kto wie :P Najbardziej interesuje mnie czwarta paletka :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się okazało, z każdej paletki mam przynajmniej jeden cień w swoich zbiorach a z tej czwartej 2 albo 3 ;P więc jednak odpuszczę

      Usuń
    2. Jeśli masz już jakiś zbiorek to pewnie, bez sensu dublować ; ) Ja i tak miałam zamiar coś sama stworzyć, a że akurat kolorystyka mi pasowała to się skusiłam ; )

      Usuń
    3. No pewnie, taka paletka to świetna rzecz :).

      Usuń
  2. Te gotowe paletki są naprawdę fajne :) Ja jednak już swoją mam, świeżo skomponowaną, więc zakup gotowej kusił odrobinę mniej. Ale Tobie życzę przyjemnego używania, bo kolorki wyglądają naprawdę zachecająco :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedyncze cienie miałam już wcześniej, więc myślę, że będę zadowolona ; )

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.