Manicure time: Semilac Hardi Milk


Niedziela to dobry dzień na lenistwo, więc nie będzie dzisiaj porad czy recenzji. Będzie lekko i przyjemnie, czyli trochę treści i więcej zdjęć, co by się za bardzo na koniec tygodnia nie przemęczać ;) Pokażę Wam dzisiaj mój najnowszy nabytek lakierowy - Hardi Milk od Semilac.

Lakiery Semilac typu Hardi pozwalają na przedłużanie paznokci i to na pewno jeszcze przetestuję, jednak jak na razie testowałam go tylko w roli lakieru, który paznokcie utwardzi i do tego sprawdza się znakomicie. Dość trudno się go rozprowadza, ze względu na bardzo gęstą konsystencję, więc trzeba to robić powoli i uważnie. Ale po utwardzeniu paznokciom nic nie jest straszne! ; ) W dodatku wersja Milk świetnie wygląda solo, ma lekko różowy kolor i efekt na paznokciach jest bardzo schludny. Nie sprawdza się jednak do ratowania nadpękniętego paznokcia, w moim przypadku nie dał rady.


Na paznokciach mam bazę, 2 warstwy Hardi i top, wszystko marki Semilac.

Jak Wam się podoba efekt? Próbowałyście już przedłużać paznokcie hybrydami? 

49 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokcie! <3
    Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zwykłego Harda, bez koloru i nieraz maluję żeby utwardzić, ale często zapominam. Zazwyczaj przedłużam jeden lub dwa paznokcie i dobrze się sprawdza, choć nie raz nie na długo, bo go po prostu odgryzam. :( xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ja nigdy paznokci nie obgryzałam więc nie mam problemu z takim nawykiem ; )

      Usuń
  3. Muszę w końcu wypróbować hybryd w domku :) piękny ten odcień, tak jak piszesz - bardzo schludny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ładnie i elegancko, chociaż jak dla mnie wygląda identycznie jak Biscuit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ten kolor i rzeczywiści przypomina Biscuit! :) Ja mam zwykłą, przezroczystą wersję Hard i kilka razy przedłużałam mamie jej przykrótkawe paznokcie - sprawdza się na prawdę fajnie, ale nie mogę opanować jeszcze tego do perfekcji, bo denerwuje mnie to, że czasem przedłużenie nie jest równomierne.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam przedłużania, ale mam to w planach ; )

      Usuń
  6. Mam zwykłego Clear i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach :) Mam klasycznego harda i przydaje się do zabezpieczenia pękniętego paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przy pęknięciu jedna warstwa tego lakieru nie dała sobie rady, paznokieć po ok 2 dniach z powrotem się ułamał ;(

      Usuń
  8. jak na tak subtelny kolor ma niezłe krycie przy dwóch warstwach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale myślę, że to kwestia grubości warstw. Niestety tak gęstego lakieru nie da się nałożyć cieniutko ; )

      Usuń
  9. Używałam tego semilaca i faktycznie pięknie wygląda solo :) Mam jednak wrażenie, że jest trochę bardziej miękki niż Hardi Clear

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety porównanie, ale zaciekawiłaś mnie.. być może w przyszłości sięgnę po wersję Clear ; )

      Usuń
  10. semi hardi wielokrotnie uratowało moje paznokcie xd jestem taką gapą, że złamany paznokieć trafia mi się bardzo często ;p własciwie dlatego, że na jakimś blogu przeczytałam o tym specyfiku, zdecydowałam się zająć hybrydami. kupiłam zestaw semilac, a potem to juz jakoś poszło ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie gdy paznokieć był już nadłamany to nie dał rady, ale pewnie super się sprawdzi żeby pojedynczy paznokieć przedłużyć i wyrównać z innymi, w przypadku gdy jeden nam się złamie ; )

      Usuń
  11. Piękny! Ja mam wersję czystą i przedłużałam paznokcie koleżankom, ale sobie jakoś nie mogę się przemóc, szkoda mi czasu. Ty masz piękną płytkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Ja ze względu na czasochłonność jakoś nie mogę się nigdy zebrać, ale na pewno w końcu zabiorę się też za przedłużanie! ; )

      Usuń
  12. śliczne paznokcie, i kolor mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek cudny :) Ale ostatnio na moich paznokciach nawet hybryda się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to szkoda ;( U mnie świetnie się trzymają ; )

      Usuń
  14. Ślicznie u Ciebie wygląda w roli zwykłego lakieru! Też go kiedyś raz w ten sposób użyłam. Nie stosowałam go natomiast do tej pory do przedłużenia paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nadal go w tej kwestii nie przetestowałam, ale muszę się w końcu za to zabrać! ;D

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba kolor i kształt :) bardzo kobiece :)
    Zapraszam na nowy post Dior Maximizer :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna oprawa graficzna bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest bardzo ładny.

    Świetnie go zaprezentowałaś na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mieć długie paznokcie ale często gdy osiągnę taką długość co lubię to pech zawsze sprawi, że któryś mi się złamie i muszę zaczynać od nowa :(
    Na zestaw Semilac czaję się od jakiegoś czasu, jakoś nie mogę uzbierać takiej kwity bo zawsze coś :( Ale gdy uda mi się to na pewno zakupię od razu Hardi i będę śmigać z długimi paznokciami bez obawy, że jakiś złamię :D Nawet lakieru kolorowego nie potrzeba bo Hardi Milk ma śliczny kolor, który chętnie bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ostatnio nawet tuż po wstawieniu zdjęć długich paznokci dwa złamałam ;( Zestaw do robienia hybryd bardzo polecam, ja już nie wyobrażam sobie malowania paznokci co kilka dni ;D Hardi Milka nawet sam wygląda świetnie, to fakt ; )

      Usuń
  19. Śliczny kolor - od razu paznokcie wyglądają na zdrowe, zadbane i eleganckie, uwielbiam taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny daje efekt na pazurkach :) ja dziś zamówiłam zestaw z semilaca i mam nadzieje, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękujemy za zaufanie do naszych produktów, piękny manicure, czekamy na więcej Twoich stylizacji :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny odcień i właśnie czegoś takiego szukam dla siebie, bo po noszeniu różu i czerwieni brakuje mi bardziej neutralnych kolorów :)
    Uwielbiam kolorystykę twoich zdjęć )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest bardzo podobny do Biscuit, więc jeśli szukasz czegoś delikatnego i dodatkowo utwardzającego, to ten powinien być idealny ;)
      Dziękuję bardzo! ;)

      Usuń
  23. Właśnie jedzie do mnie ten lakier ;) mam nadzieje ze będzie się dobrze spisywał ;)

    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że i u Ciebie dobrze się sprawdzi ; )

      Usuń
  24. Właśnie jedzie do mnie ten lakier ;) mam nadzieje ze będzie się dobrze spisywał ;)

    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie jedzie do mnie ten lakier ;) mam nadzieje ze będzie się dobrze spisywał ;)

    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.