Manicure time: czerń z miętą

Od kilku już dni mam wolne, a mimo te jakoś nie mogłam się zebrać w sobie żeby coś napisać.. im dłuższą mam przerwę, tym ciężej mi wrócić. Ale wracam! I to z kilkoma nowymi pomysłami, które mam nadzieję uda mi się wcielić w życie w najbliższej przyszłości. Dzisiaj jednak będzie lekko i przyjemnie, bo paznokciowo. Musicie mi wybaczyć mało górnolotny temat, ale może chociaż ktoś się zainspiruje tworząc bardziej wakacyjny manicure. Jeśli tego typu posty przypadną Wam do gustu to na pewno będą pojawiać się częściej ; )



Łączenie dwóch kolorów zbyt odkrywcze oczywiście nie jest, ale muszę przyznać, że czerń i mięta całkiem nieźle się ze sobą komponują. Żeby jednak nie było aż tak nudno dodałam na miętowych paznokciach małe cyrkonie, które po pomalowaniu top coatem są nie do zdarcia!

Lakiery z jakich korzystałam to: 
miętowy: Maybelline Super 615 Mint for life
czarny: Life 03 (dostępne w SuperPharm)
top coat: Essie Good to go
cyrkonie: Rossmann


A co gości aktualnie na Waszych paznokciach?



34 komentarze:

  1. Ładny manicure, miałam bardzo podobny niedawno ;). I te cyrkonie fajnie się prezentują ;). U mnie teraz na paznokciach bardzo neonowe kolorki z Vipery ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tą miętą, ale mam podobną i wydałam sobie zakaz zakupowy :D Fajne połączenie, bardzo podobają mi się te cyrkonie - takie subtelne, a jednocześnie efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo szukałam ładnej mięty i chyba już przy tej zostanę.. przynajmniej na razie ;D

      Usuń
  3. Bardzo ładne połączenie :) Podoba mi się ta czerń. Szukam dobrego czarnego lakieru. Lakiery z Life mam i bardzo lubię, więc może skuszę się na ten czarny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę polecić, pełne krycie przy 2 warstwach, czyli standardowo ; )

      Usuń
  4. Takie połączenie bardzo przypadło mi do gustu :) muszę powiedzieć, że lubię twój blog za świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio ciągle w nich coś nie pasuje, ale dziękuję bardzo za miłe słowa ; *

      Usuń
  5. uwielbiam essie good to go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne paznokcie :) i kolory też świetnie połączone. Moje własne paznokcie wołają o pomstę do nieba, muszę wybrać się na akryle... jeśli mi się uda znaleźć czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;* olejki i dobra odżywka powinny pomóc ; )

      Usuń
  7. Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekne polaczenie! ja sie zakochalam i na pewno wkrotce odtworze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zestawienie kolorow ! Musze wyczarowac je u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, koniecznie pochwal się efektami ;)

      Usuń
  11. Połączenie kolorków idealne i ta malutka cyrkonia dodaje uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się że Ci się podoba ;)

      Usuń
  12. Ładnie to wygląda, ale powiem Ci, że wiele zawdzięcza Twój paznokieć. Masz śliczny kształt.
    Obserwuję, Twój blog jest naprawdę dobry :)
    http://kosmetycznyzoltodziob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.