Bioderma Node Fluide Shampooing


Ostatnio było o włosach i dzisiaj jeszcze w tej tematyce pozostanę. Mam dla Was recenzję szamponu Node Shampooing firmy Bioderma, przez producenta dedykowanym do codziennego używania. Czy rzeczywiście sprawdza się w takiej roli? Jeśli jesteście ciekawe, to zapraszam dalej ; )

Od producenta:
-Nie podrażnia skóry głowy nawet przy bardzo częstym stosowaniu
-Nie zawiera detergentów 
-Skutecznie usuwa brud znajdujący się w filmie lipidowym (działanie emulgujące)
-Chroni i regeneruje strukturę włosa
-Wzmacnia trzon włosa, ułatwiając stylizowanie i zwiększając objętość
-Ph 5,5

Skład:
Water (Aqua), Caprylyl/Capryl Glucoside, PEG-150 Distearate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Sodium Lauroyl Oat Amino Acids, PEG-15 Cocopolyamine, Lactic Acid, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosaccharides, Disodium EDTA, Quaternium-80, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Methylparaben, Propylparaben, Fragrance

Szampon dostępny jest w aptekach w cenie ok 50zł za 200ml.


Zacznę od tego, że na szampon ten skusiłam się przez promocję w SP - kosztował wtedy ok 13zł. W cenie regularnej pewnie nie zwróciłabym na niego uwagi.
Szampon bardzo przypadł mi do gustu. Faktycznie dobrze sprawdza się przy codziennym stosowaniu. Jest delikatny, ale jednocześnie dobrze myje włosy. Daje sobie radę również ze zmywaniem olei. Nie przesusza włosów. Podczas mycia tworzy delikatną pianę - w moim przypadku zależną od ilości nałożonego szampon, im więcej tym większa piana. Po zmyciu włosy są bardzo gładkie, można pominąć krok nakładania odżywki (choć ja i tak nakładam ;)). Coś co mnie początkowo zdziwiło to konsystencja - szampon jest baaardzo rzadki, niczym woda. Podejrzewałam, że starczy mi na jakiś tydzień, ale o dziwo używam go od ok miesiąca i nadal jeszcze go mam (zużycie widoczne na pierwszym zdjęciu). Mimo, że nie okazał się tak niewydajny jak myślałam, zmieniłabym jednak jego konsystencję na gęstszą, bo łatwo wylać go za dużo i przelewa się przez palce, tracąc na wydajności. Zapach jest delikatny, na włosach niewyczuwalny. Wzmocnienia włosów nie zauważyłam, ale wcale nie oczekuję tego od szamponu.

Nie wiem od czego to zależy ale czytałam, że u niektórych bardzo plącze on włosy i starcza tylko na kilka użyć. U mnie jest zupełnie odwrotnie, ale warto mieć na uwadze, że każde włosy są inne.


Podsumowując - poza minusami jakimi jest cena oraz zbyt rzadka konsystencja nie mam mu nic do zarzucenia. Obietnice producenta co do delikatności są spełnione, nawet przy codziennym stosowaniu. Jeśli będzie jeszcze kiedyś w podobnej promocji chętnie do niego wrócę, cena regularna jak dla mnie zbyt wysoka, zwłaszcza przy takiej konsystencji.


Znacie ten szampon? Sprawdził się u Was czy jesteście w tej drugiej grupie?


6 komentarzy:

  1. Nie miałam go :) Ale wygląda ciekawie :)

    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę się nim zainteresować. Potrzebuję czegoś, co skutecznie, ale nie agresywnie oczyszcza skórę głowy. Po większości szamponów mam wieczne uczucie niedomytego skalpu, a gdy sięgam po mocniejsze szampony mam wrażenie, że skóra reaguje jeszcze większym wydzielaniem sebum. Wydaje mi się, że mógłby się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda skóra jest inna, więc warto testować ; ) Ale z tego co piszesz faktycznie powinien się sprawdzić ; )

      Usuń
  3. szukam szamponu który nie podrażni mojej skóry głowy, oczyści włosy i nie będą się po nim przetłuszczały
    ach tyle wymagań;)
    mam nadzieję, że sprawdziłby się w moim przypadku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę to wypróbuj, może się sprawdzi ; )

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.