Miesiąc w zdjęciach - styczeń 2016


Pierwszy wpis z Miesiącem w zdjęciach przyjęłyście bardzo ciepło, za co bardzo Wam dziękuję! Dzisiaj kolejna odsłona, czyli mój styczeń w formie zdjęć. Był to dość napięty dla mnie miesiąc, ze względu na uczelnię, ale nie zabrakło kilka chwil na małe przyjemności. Jeśli macie ochotę razem ze mną trochę powspominać, to zapraszam! 


1. Styczeń to miesiąc moich urodzin, 21. rocznica wybiła! | 2. Skończyłam krem Bandi i zastąpiłam go z ciekawości polecanym serum Bielenda | 3. Przeurocze opakowania szamponów Batiste | 4. Zapowiedź ulubieńców roku | 5. Słodki Misio dla słodkiego Antosia | 6. Cudowne Si, prezent gwiazdkowy


7, 9, 11. Zakochałam się w płołączeniu Biscuit i Pink gold od Semilac | 8. Miniaturki absolutnie mnie rozczulają | 10. Otulające mało z Pat&Rub | 12. Rozbieranie choinki


13. Szampon Omia, który się u mnie nie sprawdził | 14. Świetny olejek do demakijażu Resibo | 15. Wieczór z maseczką | 16. Dueat Pilomax, z którym moje włosy się nie polubiły | 17. Samoopalacz w piance, kultowy produkt marki Vita Liberata | 18. W końcu koniec sesji i czas na czytanie książek


Jak już wspomniałam, w styczniu mam urodziny. Jednym z prezentów, jakie dostałam był upragniony softbox, stąd też moja zabawa zdjęciami i w efekcie dużo fotek produktowych. Na blogu zaowocowało to kilkoma recenzjami ; ) 

A jak Wam minął styczeń? Mam nadzieję, że bardzo miło!

42 komentarze:

  1. Zdjęcia piękne jak zawsze :) A na paznokcie nie mogę się napatrzeć!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia! Wszystkiego najwspanialszego Ci zycze :*
    Czy zdjecia robione sa tym telefonem?? Jesteś zadowolona? Chce kupić nowy telefon ale nie umiem się zdecydować. Mam teraz IPhone 5 ale myśle nad 6 lub czymś całkiem innym...
    Piękny manicure :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ;*
      Niee, wszystkie zdjęcia robię Canonem, ze zdjęć robionych telefonem nie jest specjalnie zadowolona, zdecydowanie wolę aparat ; )

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia,bardzo lubię takie wpisy. Spóźnione ale szczere najlepsze życzenia urodzinowe. 100-Lat ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia i paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na zabój zakochana w Twoich zdjęciach... Marzę żeby kiedyś takie robić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mówisz, robisz świetne zdjęcia! Ale dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa ;*

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia! Masz prześliczny wygląd bloga ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ostatnio trochę kombinowałam ;D

      Usuń
  7. Słodkie fotki :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia bardzo ładne musisz mieć dobry aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sam aparat to jeszcze nie wszystko… ale uwielbiam mojego Canona ; )

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia, suuper podsumowanie, masz piekne paznokcie<3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia, z przyjemnością się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje zdjęcia są prześliczne! :D
    Spóźnione 100 lat! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne zdjęcia :)! Miłe dla oka kolory, no cudowne są, gratuluję oka ;). No i 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ogromny talent do robienia zdjęć - szczerze podziwiam, naprawdę :) Piękna stylistyka, umiar no i oczywiście... minimalizm :) Z przyjemnością dodaję do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, to bardzo miłe co mówisz ;* ; )

      Usuń
  14. Mega estetyczne i piękne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tego typu wpisy bo zawsze coś fajnego się w nich wyszuka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zdjęcia, takie delikatne ; )

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.