Jesienne inspiracje paznokciowe


Do tego, że jesień pod względem inspirowania kolorami nie ma sobie równych, nie muszę Was z pewnością przekonywać. A jeżeli znacie mnie choć trochę to wiecie, że paznokcie to ta kategoria, do której przykładam dość dużo uwagi. Łącząc te dwa tematy, chciałabym Wam dzisiaj pdrzucić garść jesiennych inspiracji paznokciawych. Głębokie bordo, ciemne fiolety, trochę beżu i ciepłych brązów. Będzie pięknie!


Jesienna paleta barw

Myśląc o jesiennych kolorach na paznokciach na myśl od razu przychodzą mi z jednej strony ciepłe beże i brązy, a drugiej głębokie i ciemne bordo i fiolety. Gdzieś pomiędzy wstawiłabym pomarańcze, zielenie i granaty, choć te już nie są tak uniwersalne. Ah, no i złoto. Złoto jesienią być musi ;) Wybrałam ze swojej kolekcji kilka kolorów i stoworzyłam paletę barw, która będzie gościła na moich paznokciach właśnie tej jesieni.


Kolory:

Vanilla Skin - ciepły, waniliowy odcień
Natural Beauty - nudziak idealny, lekko ciepły, ale powinien również pasować skórom neutralnym
Warming Memories - przybrudzony odcień różu
Neutral - ciepły odcień rozbielonego fioletu
Hazelnut Butter - bardzo ciepły brąz
Moonlight Flower - głębokie bordo
Milk Chocolate - odcień mlecznej czekolady
Blushing Cheek - głęboki, ciepły fiolet
Sensual Dream - bardzo ciemny fiolet w chłodnej tonacji

Dodatkowo odcienie złota:
Iconic Style, Champagne Kiss (aktualna nazwa to Sparkling Kiss)

Wszystkie przedstawione kolory są marki NeoNail.


Jesienna stylizacja paznokci

Kolor Moonlight Flower to mój najnowszy nabytek, więc musiałam go wyprobować! Niestety po zdjęciach w sieci wydawało mi się, że będzie to trochę ciemniejszy i bardziej głęboki odcień bordo, ale nie mogę powiedzieć, że mi się nie podoba ;) Wszystkie paznokcie oprócz palca serdecznego pokryłam dwma warstwami tego koloru, a na wierzchu wylądował Top Shine Bright. Paznokcień na palcu serdecznym pokryłam dwoma warstwami koloru Vanilla Sky, następnie zrobiłam delikatne ombre z Champagne Kiss i namalowałam listki za pomocą białego żelu. Zdobienie pokryłam matowym topem, który nie zostawia wartwy deyspersyjnej.


Inspiracje na jesienny manicure

1: Iconic Style, Champagne Kiss, Top Shine Bright
2: Velvet Lips, Shiny Rose, Dry Top Matte, Top Shine Bright

3: Vanilla Sky, Champagne Kiss, Top Shine Bright
4: Blushing Cheek, Madame de Mode, Sensual Dream, Champagne Kiss, Top Shine Bright, Dry Top Matte

5: Natural Beauty, Iconic Style, Dry Top Matte, Top Shine Bright
6: Independent Women, Classy Queen, Innocent Beauty, Soft Touch, Milk Chocolate, Dry Top Matte

7: Madame de Mode, Independent Women, Milk Chocolate, Top Shine Bright, Dry Top Matte
8: Neutral, Independet Women, Hot Chocolate, Top Shine Bright

Zachęcam Was również do sprawdzenia podobnego wpisu z zeszłego roku.

Jestem bardzo ciekawa po jakie kolory lakierów Wy sięgacie jesienią oraz koniecznie dajcie mi znać, czy któreś zdobienie Wam się spodobało!

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.